Το άλλοτε ξέγνοιαστο, σπορτίβ κορίτσι του οίκου Burberry Prorsum δίνει τη θέση του για την επόμενη σεζόν σε μια κινηματογραφική σειρήνα που ξεπήδησε απο τα 40ς. 'Είναι το στοιχείο της «ψυχαγωγίας», το να δίνεις στον θεατή κάτι που αξίζει να δεί,' είπε ο Creative Director του οίκου, Christopher Bailey....
Σίγουρα το μήνυμα - το οποίο παρουσιάστηκε στο Hyde Park, αλλά έφτασε και σ' ένα κοινό εκατομμυριών μέσω live streaming, τόσο στο κατάστημα του οίκου στην Regent Street όσο και στα site των Vogue- πέτυχε το σκοπό του.Στράπλες φορέματα, στενά pencil skirts κάτω απο το γόνατο, κομψά μπολερό, διάφανες φλούο μίνι κάπες, wedge heels, μεσάτα ή ευρύχωρα A-line παλτά που αγκαλιάζουν το σώμα σαν κουκούλι σε ντεγκραντέ φούξια ή μπλέ, είχαν την τιμητική τους, όπως φυσικά και το διάσημο trenchcoat του οίκου, το οποίο έκλεισε το ντεφιλέ επίσης κινηματογραφικά, μέσα απο μια έκρηξη τεχνικολόρ μεταλλικών χρωμάτων που πραγματικά έκοβαν την ανάσα. vogue
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου