Η σειρά hip hop παπουτσιών της Αλίσια Κις

H Αλίσια Κις δηλώνει: «Ξεκίνησα να φοράω τα Freestyles όταν ήμουν παιδί. Το Freestyle Hi ήταν το πρώτο μου ζευγάρι παπούτσια και με πηγαίνει πίσω σε μια ανέμελη εποχή. Τα Classic Nylon Slim έχουν τέλεια γραμμή, είναι σίγουρα τα αγαπημένα μου sneakers. Τα Freestyle Hi έχουν σημαδέψει το παρελθόν μου, τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα κι έχουν καταφέρει να παραμείνουν μέχρι και σήμερα το ίδιο νεανικά όπως και τότε. Τα καινούριο όμως αγαπημένο μου κομμάτι είναι τα Double Bubble. Τα έχω ερωτευτεί. Η συνεργασία με τη Reebok προέκυψε πολύ φυσικά για μένα. Είμαι φαν του brand από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Τα Freestyles είχαν γίνει κομμάτι μου κατά τη διάρκεια της εφηβείας μου. Έχω ενθουσιαστεί που θα φέρω τη Reebok σε μια νέα εποχή». zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου