Η Λάουρα Νάργες και η αδελφή της.

Δυο κούκλες με φλατάκια πέδιλα.
Η Λάουρα Νάργες έχει μια μεγάλη αδυναμία, που δεν μπορεί να της χαλάσει κανένα χατίρι. Ο λόγος για τη μεγαλύτερη αδερφή της, τη Δέσποινα, η οποία ζει μόνιμα στη Γερμανία. Είναι 31 χρόνων και είναι καθηγήτρια Ιστορίας. 
«Η αδερφή μου είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχω στη ζωή μου. Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εκείνη. Πέρα από αδερφή μου, είναι η φίλη μου, η κολλητή μου, η μητέρα μου. Η μία εμπιστεύεται την άλλη στα τυφλά και καμιά μας δεν βάζει τίποτα πάνω από την άλλη. Αυτός ίσως συμβαίνει γιατί όταν γεννήθηκα, εκείνη ήταν δέκα ετών, ίσως να είχε το άγχος ότι θα ζηλέψει το μικρό και καινούργιο μέλος της οικογένειας. Αλλά αυτό δεν συνέβη ποτέ. Η αδερφή μου ήταν σαν δεύτερη μητέρα μου» δήλωσε η Λάουρα Νάργες στην «Espresso».
H ξανθιά παρουσιάστρια, μάλιστα, αποκαλύπτει πως δέθηκαν ακόμα περισσότερο από την ώρα που ήρθε στην Ελλάδα η Λάουρα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου