LOVE ISLAND 2023: ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ

 


Τάνια Μανχένγκα 

Όνομα:  Tanya Manhenga

..

Ηλικία:  22

Τοποθεσία:  Λίβερπουλ

Επάγγελμα:  Μαθητής και μοντέλο

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτήν:  «Έχω λεύκη, η οποία είναι μια μελάγχρωση του δέρματος, μπορεί να μην την προσέξετε καν».

«Είναι στο χείλος μου και έχω μια ρίγα στα μαλλιά μου. Δεν το γνωρίζουν πολλοί, αλλά νομίζω ότι είναι πολύ χαριτωμένο ».

«Δεν με νοιάζει να το καλύπτω συνέχεια, νομίζω ότι είναι ένα vibe».

Λάνα Τζένκινς 

Όνομα:  Lana Jenkins

Ηλικία:  25

Τοποθεσία:  Λούτον

Επάγγελμα:  Makeup artist

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτήν:  «Στη δουλειά μου ως makeup artist, έχω δουλέψει με πολλές διασημότητες.

«Επίσης, όταν ήμουν 6 χρονών ζούσα στην Ισπανία και ήμουν σε ένα επεισόδιο του Benidorm ως επιπλέον.»

Κλόντια Φόγκαρτυ

Κλόντια Φόγκαρτυ

Όνομα:  Claudia Fogarty

Ηλικία:  28

Τοποθεσία:  Μπλάκμπερν

Επάγγελμα:  Ιδιοκτήτης μπουτίκ μόδας

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί άνθρωποι γι 'αυτήν:  «Αν ένας άντρας πιει ένα φλιτζάνι τσάι ή έναν καφέ και κάνει έναν θόρυβο και λέει: «Α, αυτό ήταν ένα πολύ καλό ρόφημα». 

«Απλώς όχι, πιες το και συνέχισε με αυτό, δεν μου αρέσει να τσακίζω».

Ολίβια Χόκινς

Ολίβια Χόκινς

Όνομα:  Olivia Hawkins

Ηλικία:  27

 Τοποθεσία:  Μπράιτον

Επάγγελμα:  Ring girl και ηθοποιός

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτήν:  «Έκανα μια ταινία με τον Τζέισον Στέιθαμ και είχα μια ωραία συνομιλία 10 λεπτών για τη ζωή».

«Ήμουν ring girl για το KSI, έπαιξα μια σερβιτόρα στο James Bond με τον Daniel Craig και ήμουν επίσης body double για τη Michelle Keegan και την Emma Watson».

Τομ Κλερ

Τομ Κλερ

Όνομα: Tom Clare

 Ηλικία: 23

Τοποθεσία: Barnsley

Επάγγελμα: Semi-Pro ποδοσφαιριστής

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτόν: Είμαι θαυμαστής του High School Musical

Όνομα:  Samie Elishi

A ge: 22

Τοποθεσία: Λονδίνο 

Κατοχή: Ανώτερος Συντονιστής Κτηματομεσιτών

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτήν:  «Είμαι πραγματικά ειλικρινής άνθρωπος και δεν έχω φίλτρο. Δεν θα πάρω σκουπίδια από κανέναν, ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά!».

Όνομα : Maxwell Samuda

Ηλικία : 23

Τοποθεσία : Λονδίνο

Επάγγελμα : Οικονομικός φοιτητής και οικοδεσπότης εστιατορίου

Σε ποιον τράβηξε το μάτι στο Casa Amor;  Σάμιε. Το κρατά αληθινό και φαίνεται ότι δεν φοβάται να πει τη γνώμη της.

Όνομα : Rosie Seaford

Ηλικία : 24

Τοποθεσία : Buckinghamshire

Επάγγελμα : Industry Placement Advisor

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτήν : «Έχω μια πολύ κακή φοβία για τα κατεψυγμένα τρόφιμα, δεν μπορώ να αγγίξω τα κατεψυγμένα τρόφιμα».

Κάι Φάγκαν 

 Όνομα:  Kai Fagan

....

Ηλικία:  24

Τοποθεσία:  Μάντσεστερ

Επάγγελμα:  Δάσκαλος Φυσικών Επιστημών και ΠΕ

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτόν:  «Είμαι πολίτης της Τζαμάικας. Εξαιτίας αυτού έπαιξα ράγκμπι 7 για την Τζαμάικα ».

"Παίζω ημι-επαγγελματικό ράγκμπι τώρα για το Burnage RFC."

«Έχω πάρει τεχνικά τρία διαφορετικά πτυχία και πήγα σε τρεις διαφορετικές μονάδες».

Ρον Χολ

Ρον Χολ

Όνομα:  Ron Hall

Ηλικία:  25

Τοποθεσία:  Έσσεξ

Επάγγελμα:  Οικονομικός Σύμβουλος 

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για εκείνον:  «Με τη συνάντηση μου, δεν θα ξέρεις ποτέ ότι είμαι τυφλός στο ένα μάτι».

"Ήταν το αποτέλεσμα ενός τραυματισμού στο ποδόσφαιρο όταν ήμουν 8 ετών. Έχω δύο διαφορετικά χρώματα στα μάτια, ένα μπλε και ένα πράσινο."

Ο Γουίλ Γιανγκ

Ο Γουίλ Γιανγκ

 Όνομα:  Will Young

Ηλικία:  23

Τοποθεσία:  Buckinghamshire

Επάγγελμα:  Αγρότης

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτόν:  «Κάθε βράδυ ανάβω ένα κερί και διαλογίζομαι για 20-25 λεπτά».

«Ένα κορίτσι που έβλεπα μου είπε να κάνω διαλογισμό, το δοκίμασα και μου άρεσε. Σταμάτησα να τη βλέπω και συνέχισα τον διαλογισμό!

«Είναι ένας ωραίος τρόπος για να αναστοχαστείς τον εαυτό σου». 

Σακ Μοχάμεντ

Σακ Μοχάμεντ

Όνομα:  Shaq Muhammad

Ηλικία:  24

 Τοποθεσία:  Λονδίνο

Επάγγελμα:  Υπάλληλος ασφαλείας αεροδρομίου

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτόν:  «Είμαι πολύ συναισθηματικός άνθρωπος. Μπορεί να είναι ευλογία και κατάρα ».  

«Κάθε φορά που βλέπω τον Αγαπητέ Τζον κλαίω. 

Αυτή είναι η αγαπημένη μου ταινία. Κάθε φορά που είμαι με κάποιον και μου λέει, "Ας δούμε μια ρομαντική ταινία", λέω "Τι λέτε αγαπητέ Γιάννη, πώς ακούγεται αυτό;"

Τζέσι Γουίντερ

Τζέσι Γουίντερ

Όνομα: Jessie Wynter

Ηλικία: 26

Τοποθεσία:  Σίδνεϊ

Επάγγελμα: Personal Trainer

Κάτι που ίσως δεν ξέρετε για εκείνη: Ήταν στη σειρά δύο του Love Island Australia

Όνομα:  Casey O'Gorman

A ge: 26

Τοποθεσία:  Tring 

Κατοχή: Σύμβουλος πρόσληψης 

Κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί για αυτήν:  «Είμαι πραγματικά τσιγκούνης. Κάποτε έκοψα το χέρι μου και λιποθύμησα»

Όνομα : Sanam Harrinanan

Ηλικία : 24

Τοποθεσία:  Μπέντφορντ

Επάγγελμα: Κοινωνική Λειτουργός 

Σε ποιον έβαλε το μάτι της στο Casa Amor;  «Ο Κάι είναι το νούμερο ένα μου. Όσον αφορά τη δουλειά, νομίζω ότι θα συνδεόμασταν πολύ και νομίζω ότι είναι χαριτωμένος!».

Όνομα : Keanan Brand

Ηλικία : 24

Τοποθεσία : Γουίγκαν

Επάγγελμα : Επαγγελματίας παίκτης ράγκμπι

Κάτι που θα έβαζε στο προφίλ γνωριμιών του:  «Είμαι ιρλανδικής κληρονομιάς, οπότε πάντα έχω μαζί μου την τύχη των Ιρλανδών».

..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου