«Χάνουμε» τον Σπαλιάρα: Δηλώνει πιστός, συγκατοικεί και κάνει σχέδια γάμου- Η αποκάλυψη της συντρόφου του για το ενισχυμένο μαγιό του

Ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο έχει ανοίξει στην προσωπική του ζωή ο Γιάννης Σπαλιάρας. Η 24χρονη Ζωή, γυμνάστρια στο επάγγελμα, κατάφερε να τον κάνει να αναθεωρήσει, να βάλει «Χ» στο έντονο ερωτικό παρελθόν του και να δηλώνει πιστός μόνο σε εκείνη. Ο Mr 4000, φωτογραφίζεται μαζί με τη σύντροφό του στο ΟΚ, και αποκαλύπτει τη νέα τους ζωή. Ο Γιάννης Σπαλιάρας εξηγεί το τι τον ώθησε να πάρει την απόφαση για πρώτη φορά να συγκατοικήσει με μία γυναίκα, ενώ απαντάει αν υπήρχε ενίσχυση μέσα από το μαγιό του που προκάλεσε ποικίλα σχόλια.

Γιατί δεν το είχες αποφασίσει μέχρι τώρα να συγκατοικήσεις με μία γυναίκα;

«Βαριέμαι πολύ εύκολα. Όταν είμαι στην αρχή της σχέσης δίνω το 100% αλλά , αν δω ότι το πράγμα οδεύει προς τη μετριότητα, φεύγω. Με τη Ζωή είναι διαφορετικά τα πράγματα. Ακόμα και η απόφαση να συγκατοικήσουμε ήρθε εντελώς ξαφνικά. Δεν με πιέζει σε τίποτα και δεν μου ζητάει τίποτα. Και μάλιστα εγώ ήμουν αυτός που της το πρότεινα. Ερχόταν σπίτι μου και δεν την άφηνα να φύγει. Οι κοπέλες που είχα γνωρίσει μέχρι τώρα από την πρώτη μέρα της σχέσης μας έφταναν στο σπίτι μου, με τη βαλίτσα (γελάει). Με τη Ζωή γινόταν το αντίθετο. Της έλεγα: «Φέρε τα ρούχα σου να κοιμηθείς το βράδυ εδώ» και δεν το έκανε. Έτσι με κέρδισε».

Κάνετε σχέδια γάμου;

«Είμαστε μόνο πέντε μήνες μαζί, θα ήταν πολύ νωρίς να κάνουμε σχέδια γάμου. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι που δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό. Δεν είμαι πια 25 για να μου φαίνεται μακρινό το ενδεχόμενο να κάνω οικογένεια».

Πάντως τα σχόλια είχαν ξεκινήσει από τις αρχές του καλοκαιριού, όταν κυκλοφόρησαν φωτογραφίες σου με ένα κόκκινο μαγιό στη Μύκονο και κάποιοι αναρωτιούνταν αν είχε από μέσα ενίσχυση.
«Είναι σχεδόν σοκαριστικό να βλέπω ολόκληρες εκπομπές να ασχολούνται με τα προσόντα μου. Εγώ ποτέ δεν ήθελα να προκαλώ, κι αυτό νομίζω ότι το δείχνει η στάση μου, 25 χρόνια τώρα που είμαι στον χώρο. Ένας άνθρωπος που θέλει να βρίσκεται κάθε εβδομάδα τυπωμένος στα περιοδικά θα επιδίωκε να είναι κάθε καλοκαίρι στη Μύκονο για να τον φωτογραφίζουν. Εγώ στη Μύκονο είχα να πάω από το 2004 και φέτος πήγα επειδή με κάλεσε ο καλός μου φίλος και παλιός συνεργάτης Γιάννης Καζανίδης. Πού να φανταζόμουν ότι την επομένη θα γινόταν αυτό που έγινε; Ήταν ένα απλό, κόκκινο, εφαρμοστό μαγιό, από αυτά που φορούσαν κατά κόρον τη δεκαετία του '70 και επανήλθαν στη μόδα αυτό το καλοκαίρι. Η Ζωή, όταν είδε όλο αυτόν τον ντόρο που δημιουργήθηκε, μου είπε: "Να βγω να πω ότι δεν φοράς τίποτα μπροστά, να τελειώνουμε";» .










πηγη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου