Προσοχή: Μετά από αυτό το βίντεο θα σκέφτεσαι το σεξ συχνότερα

Οι μελέτες λένε ότι σκέφτεστε το σεξ κάθε 6 δευτερόλεπτα. Aυτό το βίντεο υπόσχεται να σας κάνει να το σκέφτεστε πιο συχνά.
Μια εταιρεία πολυτελών εσωρούχων και sex toys «Coco de mer» δεν επέλεξε τυχαία το όνομά της. Το Coco de mer είναι το όνομα ενός κοκοφοίνικα που φύεται στις Σεϊχέλες, και το σχήμα του θυμίζει έντονα γυναικεία οπίσθια.

Δείτε τον στη φωτογραφία:

Ο εν λόγω οίκος, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα βίντεο, με αφορμή την πρεμιέρα της νέας συνεργασίας για την προώθηση της νέας του συλλογής.
Συνεργάστηκε με την εταιρεία TBWA \ London και τον Rankin για να εμπλέξει τους καταναλωτές σε μια νέα, απελευθερωμένη συζήτηση γύρω από την ερωτική επιθυμία.
Το φιλμ «Χ» βυθίζει τους τηλεθεατές στις βαθύτερες επιθυμίες της ερωτικής φαντασίας μέσα από μια σειρά από εικόνες από κοινές καθημερινές στιγμές που προκαλούν.
«Θέλουμε να ανοίξουμε μια συζήτηση για το τι πραγματικά εμπνέει το μυαλό μας προκειμένου να επιστρέψει στις έννοιες της σεξουαλικής απόλαυσης» εξήγησε η Lucy Litwack, διευθύνουσα σύμβουλος της Coco de Mer. «Στόχος της καμπάνιας είναι η δημιουργία ενός πιο ζωντανού, πιο ερωτικού περιβάλλοντος, που το κοινό μας μπορεί να εξερευνήσει».
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της TBWA \ London Walter Campbell, σχολίασε: «Η Coco de Mer ενθαρρύνει μια πιο προοδευτική και απελευθερωμένη άποψη για όσους ενδιαφέρονται. Ο ερωτισμός δεν έχει λάβει την προσοχή που θα έπρεπε στον τομέα του πολιτισμού, έτσι η εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει μια ταινία για να εκπλήξει, να διεγείρει και το πιο σημαντικό, να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να «σκαλίσουν» λίγο βαθύτερα τις ερωτικές φαντασιώσεις τους.
Ο Rankin πρόσθεσε ότι αυτή η ταινία «ανεβάζει τις εμμονές μας και τον ερωτισμό μας σε άλλα επίπεδα».
«Αντί να σας πουλάμε ένα όνειρο, σας δίνουμε την ευκαιρία να ζήσετε το όνειρο, ενώ βλέπεται την ταινία».
H καμπάνια στηρίζεται σε μελέτες που αναφέρουν ότι ο μέσος άνθρωπος σκέφτεται το σεξ κάθε 6 δευτερόλεπτα. Η ταινία υποστηρίζει πως αυτό το βίντεο θα μας κάνει να το σκεφτόμαστε ακόμη πιο συχνά.




















πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου