Μπορεί η Ζιζέλ Μπίντχεν να κάνει και σερφ; Ο Μπαζ Λούρμαν που τη
σκηνοθέτησε στην υπερπαραγωγή διάρκειας έξι λεπτών για το άρωμα Chanel
No 5 ισχυρίζεται πως η όμορφη Βραζιλιάνα ξέρει και μπορεί να ανεβεί στη
σανίδα, παραμένοντας όρθια πάνω στο μεγάλο κύμα.
Αλλωστε στον αφρό ενός άλλου κύματος, ταραγμένου και πολύβοου, διατηρεί την ισορροπία της εδώ και χρόνια. Το κύμα αυτό ονομάζεται «καριέρα στον εύθραυστο κόσμο της ματαιοδοξίας». Οι ελιγμοί τής Ζιζέλ είναι αξιέπαινοι έως και στρατηγικοί.
Η Ζιζέλ είναι πρωταγωνίστρια της ζωής. Είναι η γυναίκα του 21ου αιώνα στη βέλτιστη εκδοχή. Φυσική καλλονή και μοντέρνα θηλυκότητα ταιριάζουν στο δελτίο ταυτότητάς της. Για τους συνεχιστές μάλιστα της κληρονομιάς της Κοκό Σανέλ είναι εκείνη που μπορεί να αναλάβει την αναζωπύρωση του θρύλου γύρω από το άρωμα Νο 5.
Αλλωστε, όπως αποδεικνύουν τα μαθηματικά τής ελεύθερης αγοράς, η Ζιζέλ Μπίντχεν αριστεύει: στα 34 της, το εισόδημά της αγγίζει τα 47 εκατομμύρια δολλάρια, κατέχει την 56η θέση στη λίστα των 100 διασήμων του περιοδικού «Forbes», την 42η στην κατάταξη του χρήματος, την 89η θέση ανάμεσα στις πιο ισχυρές γυναίκες.
Χάρη στο σούπερ μοντέλο/επιχειρηματία/μητέρα/σύζυγο/γυναίκα/σύγχρονη έκφραση θηλυκότητας, το άρωμα με χημικές ενώσεις αλδεϋδών δημιουργεί κινητικότητα στα κοινωνικά δίκτυα και στα μίντια. Η Ζιζέλ Μπίντχεν είναι το κορίτσι που γεννήθηκε για να φοράει ένα τριγωνικό μπικίνι. Είναι εκείνη που το 2001 επανέφερε τις γυναικείες καμπύλες στο μόντελινγκ, εξοστρακίζοντας με πόζα, βλέμμα και χαίτη σε μελί απόχρωση το πρότυπο εκείνης της εποχής: τις «καχεκτικές κρεμάστρες». Οι προδιαγραφές της Ζιζέλ Μπίντχεν ήταν ιδανικές. Τη λάτρεψαν όλοι: φωτογράφοι, στυλίστες, σχεδιαστές, άνδρες, γυναίκες, γκέι, έφηβοι και ενήλικοι.
Η βραζιλιάνα καλλονή ξεκίνησε από τα 15 της να δουλεύει στην υπηρεσία της μόδας, της πασαρέλας και των περιοδικών. Γεννήθηκε στην Οριζοντίνα. Μια μικρή πόλη στον βραζιλιάνικο Νότο, όπου δεν υπήρχαν λεωφορεία, μετρό, ούτε φανάρια στους δρόμους. Σε ένα σπίτι με δύο υπνοδωμάτια και δύο μπάνια, ζώντας με τους γονείς και τις πέντε αδελφές της. «Η μητέρα μου έκανε τα πάντα. Είναι η ηρωίδα μου. Εκείνη μας μεγάλωσε, μας διάβαζε και μας βοηθούσε. Ο πατέρας μας ήταν ο πιο φιλοσοφημένος της οικογένειας και εκείνη ήταν η ρεαλίστρια» λέει η Ζιζέλ περιγράφοντας τα παιδικά της χρόνια.
Κάποιοι από εκείνους που έχουν πάρει συνέντευξη από τη Ζιζέλ σχολιάζουν την προφορά της στα αγγλικά ως «χωριάτικη» και προσθέτουν ότι φαίνεται να έχει μάθει τα αγγλικά από ιταλούς σχεδιαστές, γερμανούς κομμωτές και γάλλους μακιγιέρ. Ομως η αυτοδημιούργητη Ζιζέλ, που στα 14 της εγκατέλειψε το σχολείο, κατάφερε και συνεννοείται καλά στα αγγλικά, τα ιταλικά, τα πορτογαλικά, τα ισπανικά και καταλαβαίνει τα γερμανικά και τα γαλλικά. Κατόρθωσε επίσης να μη βουλιάξει μέσα στο σύστημα της μόδας που εκμεταλλεύεται τα νέα πρόσωπα και τα πετάει γρήγορα αφού έχει ανακαλύψει τα επόμενα.
Η Ζιζέλ δεν ένιωσε ανασφαλής, λιγότερο όμορφη και ελάχιστα καλλιεργημένη. Βρήκε μόνη της χρόνο για να διαβάζει βιβλία, καταφεύγοντας στους τίτλους αυτοβελτίωσης και αυτοεκτίμησης. Ανακάλυψε τον βουδισμό και τη γιόγκα, τον θετικό τρόπο σκέψης και τα έκανε στοιχεία του επαγγελματισμού της. «Είμαι τόσο ευτυχισμένη που έχω τη δική μου ζωή και έχω αφήσει πίσω μου τον κόσμο που νοιάζεται μόνο για το τι φορά και τι δείχνει ο καθρέφτης. Καθένας έχει τα ταλέντα και τις ατέλειές του. Το να εύχεσαι να είσαι κάποιος άλλος είναι η μεγάλη συνταγή για μια θλιβερή ζωή».πηγη
Αλλωστε στον αφρό ενός άλλου κύματος, ταραγμένου και πολύβοου, διατηρεί την ισορροπία της εδώ και χρόνια. Το κύμα αυτό ονομάζεται «καριέρα στον εύθραυστο κόσμο της ματαιοδοξίας». Οι ελιγμοί τής Ζιζέλ είναι αξιέπαινοι έως και στρατηγικοί.
Η Ζιζέλ είναι πρωταγωνίστρια της ζωής. Είναι η γυναίκα του 21ου αιώνα στη βέλτιστη εκδοχή. Φυσική καλλονή και μοντέρνα θηλυκότητα ταιριάζουν στο δελτίο ταυτότητάς της. Για τους συνεχιστές μάλιστα της κληρονομιάς της Κοκό Σανέλ είναι εκείνη που μπορεί να αναλάβει την αναζωπύρωση του θρύλου γύρω από το άρωμα Νο 5.
Αλλωστε, όπως αποδεικνύουν τα μαθηματικά τής ελεύθερης αγοράς, η Ζιζέλ Μπίντχεν αριστεύει: στα 34 της, το εισόδημά της αγγίζει τα 47 εκατομμύρια δολλάρια, κατέχει την 56η θέση στη λίστα των 100 διασήμων του περιοδικού «Forbes», την 42η στην κατάταξη του χρήματος, την 89η θέση ανάμεσα στις πιο ισχυρές γυναίκες.
Χάρη στο σούπερ μοντέλο/επιχειρηματία/μητέρα/σύζυγο/γυναίκα/σύγχρονη έκφραση θηλυκότητας, το άρωμα με χημικές ενώσεις αλδεϋδών δημιουργεί κινητικότητα στα κοινωνικά δίκτυα και στα μίντια. Η Ζιζέλ Μπίντχεν είναι το κορίτσι που γεννήθηκε για να φοράει ένα τριγωνικό μπικίνι. Είναι εκείνη που το 2001 επανέφερε τις γυναικείες καμπύλες στο μόντελινγκ, εξοστρακίζοντας με πόζα, βλέμμα και χαίτη σε μελί απόχρωση το πρότυπο εκείνης της εποχής: τις «καχεκτικές κρεμάστρες». Οι προδιαγραφές της Ζιζέλ Μπίντχεν ήταν ιδανικές. Τη λάτρεψαν όλοι: φωτογράφοι, στυλίστες, σχεδιαστές, άνδρες, γυναίκες, γκέι, έφηβοι και ενήλικοι.
Η βραζιλιάνα καλλονή ξεκίνησε από τα 15 της να δουλεύει στην υπηρεσία της μόδας, της πασαρέλας και των περιοδικών. Γεννήθηκε στην Οριζοντίνα. Μια μικρή πόλη στον βραζιλιάνικο Νότο, όπου δεν υπήρχαν λεωφορεία, μετρό, ούτε φανάρια στους δρόμους. Σε ένα σπίτι με δύο υπνοδωμάτια και δύο μπάνια, ζώντας με τους γονείς και τις πέντε αδελφές της. «Η μητέρα μου έκανε τα πάντα. Είναι η ηρωίδα μου. Εκείνη μας μεγάλωσε, μας διάβαζε και μας βοηθούσε. Ο πατέρας μας ήταν ο πιο φιλοσοφημένος της οικογένειας και εκείνη ήταν η ρεαλίστρια» λέει η Ζιζέλ περιγράφοντας τα παιδικά της χρόνια.
Κάποιοι από εκείνους που έχουν πάρει συνέντευξη από τη Ζιζέλ σχολιάζουν την προφορά της στα αγγλικά ως «χωριάτικη» και προσθέτουν ότι φαίνεται να έχει μάθει τα αγγλικά από ιταλούς σχεδιαστές, γερμανούς κομμωτές και γάλλους μακιγιέρ. Ομως η αυτοδημιούργητη Ζιζέλ, που στα 14 της εγκατέλειψε το σχολείο, κατάφερε και συνεννοείται καλά στα αγγλικά, τα ιταλικά, τα πορτογαλικά, τα ισπανικά και καταλαβαίνει τα γερμανικά και τα γαλλικά. Κατόρθωσε επίσης να μη βουλιάξει μέσα στο σύστημα της μόδας που εκμεταλλεύεται τα νέα πρόσωπα και τα πετάει γρήγορα αφού έχει ανακαλύψει τα επόμενα.
Η Ζιζέλ δεν ένιωσε ανασφαλής, λιγότερο όμορφη και ελάχιστα καλλιεργημένη. Βρήκε μόνη της χρόνο για να διαβάζει βιβλία, καταφεύγοντας στους τίτλους αυτοβελτίωσης και αυτοεκτίμησης. Ανακάλυψε τον βουδισμό και τη γιόγκα, τον θετικό τρόπο σκέψης και τα έκανε στοιχεία του επαγγελματισμού της. «Είμαι τόσο ευτυχισμένη που έχω τη δική μου ζωή και έχω αφήσει πίσω μου τον κόσμο που νοιάζεται μόνο για το τι φορά και τι δείχνει ο καθρέφτης. Καθένας έχει τα ταλέντα και τις ατέλειές του. Το να εύχεσαι να είσαι κάποιος άλλος είναι η μεγάλη συνταγή για μια θλιβερή ζωή».πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου