Sexting: Tα πιο sexy μηνύματα που επιβάλλεται να του στείλεις (απόψε κιόλας) Mήπως ήρθε η ώρα να γίνεις... naughty girl;

Επειδή όλες γυναίκες είμαστε (μεταξύ μας μιλάμε), κάθε φορά ψάχνουμε να βρούμε τον τρόπο για να γίνουμε πιο ελκυστικές, πιο όμορφες, πιο ποθητές, να του εξάψουμε την φαντασία και γενικά να του τραβήξουμε την προσοχή. Πότε με εντυπωσιακά ρούχα, με sexy εσώρουχα, με το κατάλληλο μακιγιάζ, με τον τόνο της φωνής μας και γενικά με όλα αυτά που κάνει κάθε κορίτσι...
Σωστά;
Eπειδή λοιπόν θέλουμε να είμαστε το κέντρο του σύμπαντος (τουλάχιστον του δικού του), θα κάνουμε ό,τι περνάει απ' το χέρι μας για να τα καταφέρουμε! Αν λοιπόν, θες να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό και να δώσεις λίγο έναν πιο... "παράνομο" αέρα στην σχέση σου ή τελοσπάντων θες να περάσεις μια... άγρια νύχτα νομίζω ότι ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις το sexting
Θες στο κινητό του; Στο Facebook; Στο email του; Σημασία έχει να του στείλεις εντελώς ξαφνικά και σε ανύποπτο χρόνο το κατάλληλο μήνυμα που θα τον... ανάψει και θα τον κάνει να σε σκέφτεσαι για όλο το υπόλοιπο της ημέρας μέχρι να έρθει επιτέλους η ώρα να σε δει...
Πάρε μια ιδέα και γίνε το... "κακό" κορίτσι για απόψε!

1. Μάντεψε τι σκέφτομαι! Εντάξει, θα σε βοηθήσω λίγο! Εσένα γυμνό και την γλώσσα μου σε ένα συγκεκριμένο σημείο...
2. Αν... μαντέψεις τι χρώμα εσώρουχο φοράω τώρα όταν γυρίσω σπίτι θα σου κάνω ό,τι θες...
3. Είμαι στο γραφείο και ξαφνικά σκέφτηκα κάτι πολύ "βρώμικο" με εμάς τους δυο... Δεν θα στο πω όμως θα στα κάνω όλα το βράδυ...
4. Νομίζω ότι κάτι λείπει από την ζωή μου τώρα. Εσύ. Ανάμεσα στα πόδια μου...
5. Είμαι γυμνή, ξαπλωμένη στο κρεβάτι και το μόνο που κάνω είναι να σε σκέφτομαι...
6. Ακούω αυτή την στιγμή ένα τραγούδι το οποίο με κάνει να έχω άγριες σκέψεις για σένα. Αν ήσουν εδώ δεν θα σε είχα αφήσει σε ησυχία...
7. Εξομολόγηση: Κάποιες φορές δεν μπορώ να σταματήσω να αγγίζω το σώμα μου όταν σε σκέφτομαι...
8. Αν μπορούσες να κάνεις οτιδήποτε πάνω μου, τι θα ήταν αυτό;
9. Eίχες ποτέ... ονείρωξη μαζί μου; Πες μου την αλήθεια... Εγώ πάντως είχα πριν από λίγο.
10. Θέλω να διαπιστώσω αν είσαι στ' αλήθεια τόσο καλός όσο είσαι στις... φαντασιώσεις μου.

 πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου