«Επιλέγω να σκέφτομαι το καλό των παιδιών μας και όχι μόνο την πάρτη μου»

Η Μαρία Τζομπανάκη μέσα από ένα συγκλονιστικό κείμενο στο facebook, πήρε θέση για τη κατάσταση στη χώρα μας και τι θα ψηφίσει στο Δημοψήφισμα!
Η ηθοποιός τόνισε: «Δυο κουβέντες θα έλεγα... : Δεν ανέχομαι να μου λένε ξένοι πολιτικοί η τεχνοκράτες, τι να επιλέξω για το 'ΚΑΛΌ" της χώρας
μου Επιλέγω την φωνή της καρδιάς μου που βογγάει από την αδικία που βρήκε δυστυχώς έδαφος και στην Ελλάδα την χώρα που φώτισε με τις αρχές του Αριστου Μέτρου, το Ωραίον και το Αληθινόν των πολιτισμών της Ευρώπης..
.Επιλέγω και την λογική , που συνθέτει συμπεράσματα μετά από πολλά μαθήματα, και μου λέει , να εμπιστευτώ μια μοναδικη ευκαιρία, να με σεβαστούν σαν Ελληνίδα και να κουνήσω αρνητικά το δάχτυλο σ αυτούς που θέλουν οι επόμενες γενιές των Ελλήνων να γίνουν εργάτες της Ξενιτιάς.
Επιλέγω τη σκληρή δουλειά, και την αξιοπρέπεια να μαι εργατης στον τόπο μου.
Επιλέγω να είμαι Ελληνίδα , πολίτης, μιας χώρας της Ευρώπης αλλά με ισους όρους μεταχείρησης.
Επιλέγω να έχω συνείδηση της ιστορίας μας και της μεγάλης γεωπολιτικής αξίας της χώρας μου και αρνούμαι να ξεπουληθεί Επιλέγω να σκεφτομαι το καλό των παιδιών μας και όχι μόνο την πάρτη μου».

  • Συγκλονίζει η Τζομπανάκη:«Επιλέγω να σκέφτομαι το καλό των παιδιών μας και όχι μόνο την πάρτη μου»

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου