Μποφίλιου: Έχω ακούσει από «άντε πλύνε κάνα πιάτο», μέχρι «άντε μωρή χοντρή λεσβία»

Η Νατάσσα Μποφίλιου είναι μία από τις πιο σημαντικές και αγαπητές ερμηνεύτριες της γενιάς της και οι συναυλίες της αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες θαυμαστές της και όχι μόνο.
Στην τελευταία της συνέντευξη μίλησε για πολλά θέματα αναφορικά με την πορεία και την καριέρα της μέχρι σήμερα.
«Προσπαθώ να είμαι ο εαυτός μου, να είμαι ειλικρινής και να κινούμαι με βάση κάποιες αξίες τις οποίες δεν παραβαίνω ποτέ», εξομολογείται για
τον χαρακτήρα της που παραμένει αναλλοίωτος μέχρι σήμερα και συμπληρώνει: «Δεν με αγχώνει το να θεωρούμαι πρότυπο, με συγκινεί, με εντυπωσιάζει κιόλας, ειδικά αν εμπνέω τον σεβασμό προς τους άλλους, αν πυροδοτώ την επιθυμία για δημιουργία, όνειρα και εξέλιξη. Για μένα θα ήταν σημαντικό να νιώσω ότι με το παράδειγμα μας αποδείξαμε πως ακόμα και αν είσαι αουτσάιντερ σε μια δύσκολη εποχή μπορείς τελικά να τα καταφέρεις. Με χαροποιεί πολύ να σκέφτομαι πως μπορεί να είμαστε η αφορμή για κάποιο νεαρό αγόρι ή κορίτσι να επιμείνει, να το παλέψει, να κυνηγήσει τα όνειρα του. Ας μην ξεχνάμε πως όταν ξεκίνησα πολλοί έλεγαν ότι δεν πληρούσα τις προδιαγραφές που έχει θέσει η κοινωνία για την ομορφιά. Εγώ ωστόσο ένιωθα όμορφη και έκανα και τους άλλους να με βλέπουν έτσι. Αν αυτό δίνει κίνητρο σε μια κοπέλα να νιώθει καλύτερα για τον εαυτό της, χαίρομαι. Το βρίσκω συγκινητικό.»
«Έχω με τόσα σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ από τέτοιες ανόητες κατηγορίες. Περσινά ξινά σταφύλια. Αλλά μια και θίγετε το θέμα, θα σας απαντήσω ότι δεν με απασχόλησε ποτέ η σόουμπιζ και το τι πιστεύει για μένα. Όταν δεν ασχολείται με την ουσία, τη γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια! Θέλω μόνο να δουλεύω, να μπορώ να εκφράζομαι και να μοιράζομαι με όσους αγαπούν τη μουσική μας στιγμές συγκίνησης και εκτόνωσης, χωρίς να στέκεται η βιομηχανία του θεάματος εμπόδιο σε αυτό. Είμαι μια γυναίκα ελεύθερη που ένιωθε και νιώθει υγιής, δυνατή και κάνει με το σώμα της ό,τι επιθυμεί, όποτε το επιθυμεί. Κι έτσι θεωρώ πως πρέπει να νιώθουμε όλοι», εξομολογήθηκε στο «ΒΗΜΑgazino».
Όσο για το αν έχει έρθει αντιμέτωπη με τον σεξισμό, η δημοφιλής και αγαπημένη ερμηνεύτρια είπε:
«Κρίνοντας από τη γενικότερη εμπειρία μου, αλλά και από ό,τι έχω δει στα social media, ο σεξισμός βασιλεύει στη δική μας δουλειά. Έχω δεχτεί πάρα πολύ σεξισμό. Όταν θέλει κάποιος να κάνει ένα αρνητικό σχόλιο ή να με βρίσει, δεν υπάρχει περίπτωση να μη χρησιμοποιήσει την εμφάνιση ή το φύλο μου. Έχω ακούσει τα πάντα, από προτροπές του τύπου "άντε πλύνε κανά πιάτο", μέχρι φράσεις όπως "άντε μωρή χοντρή λεσβία". Πάρα πολύς κόσμος που διαφωνεί με τις πολιτικές απόψεις μου μού χρεώνει έναν διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό επειδή θεωρεί ότι αυτό θα με προσβάλει. Δεν το συζητώ ότι υπάρχει σεξισμός.Για ένα κορίτσι που διεκδικεί το χώρο του θα υπάρχει πάντα μια διάσταση σεξιστική, έτσι είναι η κοινωνία μας. Η αδελφή μου που έχει ένα επιτυχημένο μπαρ στο κέντρο της Αθήνας και εργάζεται από το πρωί μέχρι το βράδυ μου λέει ότι καμιά φορά έρχονται και της ζητούν αυτόν που κάνει κουμάντο και όταν τους λέει ότι εκείνη είναι το αφεντικό, ξαφνιάζονται. Είναι και αυτό μια μορφή σεξισμού. Το συναντάμε παντού το φαινόμενο, και δεν το γλιτώνει καμιά μας, όσο κι αν το θεωρώ χυδαίο και άθλιο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου