Μισό αιώνα μετά το θάνατό της, η Marilyn Monroe εξακολουθεί να είναι
περιζήτητη. Το σύμβολο του σεξ θα είναι το κεντρικό πρόσωπο της νέας
καμπάνιας καλλυντικών της Max Factor, παρόλο που έχει φύγει από τη ζωή
στα 36 της χρόνια το 1962.
Η ίδια χρησιμοποιούσε πολύ τη συγκεκριμένη εταιρεία καλλυντικών και αυτό ήταν που ώθησε την εταιρεία σε αυτήν την επιλογή.
Οι διαφημίσεις θα δείχνουν πώς το μακιγιάζ κατάφερνε να μεταμορφώνει την ηθοποιό από γυναίκα της διπλανής πόρτας σε μία σέξι γατούλα.
Άλλες διάσημες που έχουν κατά καιρούς διαφημίσει τα εν λόγω καλλυντικά είναι οι Gwyneth Paltrow, Madonna and Gisele Bundchen.
πηγη
Η ίδια χρησιμοποιούσε πολύ τη συγκεκριμένη εταιρεία καλλυντικών και αυτό ήταν που ώθησε την εταιρεία σε αυτήν την επιλογή.
Οι διαφημίσεις θα δείχνουν πώς το μακιγιάζ κατάφερνε να μεταμορφώνει την ηθοποιό από γυναίκα της διπλανής πόρτας σε μία σέξι γατούλα.
Άλλες διάσημες που έχουν κατά καιρούς διαφημίσει τα εν λόγω καλλυντικά είναι οι Gwyneth Paltrow, Madonna and Gisele Bundchen.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου