Η Κόνι Μεταξά «κάρφωσε» όσους κατέκριναν το δημόσιο ξέσπασμά της

Σε δημόσιο ξέσπασμα προχώρησε πριν λίγες μέρες η Κόνι Μεταξά μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram λόγω των αρνητικών μηνυμάτων που έλαβε.

Όλα ξεκίνησαν όταν η τραγουδίστρια και influencer δημοσίευσε ένα βίντεο στο Instagram με το οποίο προέτρεπε τους followers της να σταματήσουν να καταναλώνουν «κακές τροφές».

Μερίδα των διαδικτυακών της φίλων είδαν αρνητικά την ανάρτηση της Κόνι Μεταξά με αποτέλεσμα να προτρέψουν κάποιους άλλους να της κάνουν report ώστε να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός της στο Instagram.


Εκτός εαυτού και με δάκρυα στα μάτια, η Κόνι Μεταξά επανήλθε με νέο βίντεο στο οποίο ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Πριν μιλήσετε ίσως δείτε όλο το βίντεο. Όλοι εσείς που πάτε να το παίξετε μάγκες, γιατί εγώ παίρνω τηλέφωνα, δεν στέλνω να κάνουν report. Εγώ αν έχω κάποιο πρόβλημα, παίρνω τηλέφωνο τον άνθρωπο, και αυτό έκανα. Όποιος έχει κάποιο πρόβλημα, μπορεί να επικοινωνήσει κατευθείαν μαζί μου. Δεν θα μου κάνετε εμένα bullying στα 30 μου. Δεν θα μου ξαναπεί κανένας για διατροφικές διαταραχές γιατί έχω περάσει τρεις».

Το τελευταίο αυτό βίντεο της Κόνι Μεταξά σχολιάστηκε το πρωί της Τρίτης, στην εκπομπή «Happy Day» και αποτέλεσε αφορμή για ένταση στο πλατό της εκπομπής «Happy Day».

Η παρουσιάστρια, Σταματίνα Τσιμτσιλή ανέφερε πως είναι: «Ένα όμορφο και γλυκό κορίτσι» και η αντίδρασή της ήταν υπερβολική. Από την μεριά της, η συνεργάτιδα της εκπομπής Τίνα Μεσσαροπούλου σχολίασε πως στεναχωριέται με την αντίδραση της Κόνι Μεταξά και πως θα μπορούσε να «κλείσει» τους λογαριασμούς της στα social media αν δεν μπορεί να διαχειριστεί τα αρνητικά σχόλια των haters.

Στα όσα ανέφερε η Τίνα Μεσσαροπούλου αντέδρασε ο Κώστας Φραγκολιάς ο οποίος σχολίασε: «Έχουμε χάσει λίγο την μπάλα με τα social. Βγαίνω και λέω “τρώω συγκεκριμένα πράγματα, έχω πάθει αυτό και μου αρέσει αυτό”, οι άνθρωποι, οι οπαδοί, οι followers φιλτράρουν ό,τι θέλουν και κρατούν ό,τι θέλουν και ανταπαντούν και εγώ θα το αφήσω; Εν εξάλλω και εγώ» και συμπλήρωσε: «Δεν μου αρέσει που κάποιοι άνθρωποι βγάζουν μια χολή γι’ αυτό που θέλουν αυτοί και όχι για αυτό που ακούν».

Η νέα αντίδραση της Κόνι Μεταξά

Η Κόνι Μεταξά επανήλθε μέσω των social media και έδωσε την απάντησή της σε όσους κατέκριναν το δημόσιο αυτό ξέσπασμα της και ουσιαστικά απάντησε και στους συντελεστές της εκπομπής «Happy Day».

Μέσω μιας σειράς αναρτήσεων στα instastories της, η Κόνι Μεταξά σημείωσε πως δεν ντρέπεται που ξέσπασε δημόσια και πως δεν πρέπει να βάζουμε τα προβλήματα μας «κάτω από το χαλί».

Χαρακτηριστικά, η νεαρή τραγουδίστρια και influencer έγραψε: «Σε αυτό το σημείο να πω: Εσύ, εγώ, κάποιος άλλος δυνατός άνθρωπος μπορεί να αγνοήσει τα κακόβουλα σχόλια. Οι haters όμως υπάρχουν παντού. Και δεν έχουν όλοι τη δύναμη να τους αγνοήσουν. Ίσα ίσα τέτοια σχόλια μπορούν να τους καταστρέψουν τη ζωή. Το να έχεις τη δυναμική της τηλεόρασης και να λες στον κόσμο ότι είναι λάθος να αντιδρά σε αυτά και να μιλά ΔΥΝΑΤΑ γι’ αυτό (βάζουμε τα προβλήματά μας κάτω από το χαλί) είναι μια νοοτροπία που πρέπει να σταματήσει τώρα. Όχι για εμένα, όχι για εσένα, όχι για τον “κόσμο των media”. Αλλά για το παιδί σου.

Όχι δεν ντρέπομαι που με βλέπω έτσι. Όχι, δεν ντρέπομαι που είμαι μια κοπέλα που έδειξα τις ατέλειές μου. όχι, δεν ντρέπομαι που αντέδρασα, δεν το μετανιώνω. Ντρέπομαι για τους ανθρώπους που ακόμη δίνουν τέτοιες συμβουλές. Όχι, δεν θα κλείσω τα social media, επειδή δεν μπορώ να διαχειριστώ τους haters. Γιατί μπορώ, αλλά όχι κάθε μέρα».

TAGS

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου