Υποχθόνιος: Πήγα στο ΚΕΘΕΑ γιατί νόμιζα ότι είχα πρόβλημα με το αλκοόλ

 

Για την απόφασή του να σταματήσει να βγάζει άλμπουμ, την εμπειρία του στο ΚΕΘΕΑ αλλά και τις κόντρες του, μίλησε ο Υποχθόνιος ο οποίος βρέθηκε καλεσμένος του Γρηγόρη Αρναούτογλου στο «The 2Night Show».

«Ήταν σαν να μαλώνει μπαμπάς με το παιδί στην εφηβεία, δεν έχω κακία. Αυτό ξεκίνησε από την άλλη πλευρά ότι ο Ύπο πήγε στο ΚΕΘΕΑ… Πήγα στην Κοζάνη να με παρακολουθήσουν κι έκανα τρεις συνεδρίες και με ρώτησαν τι πίνεις. Τους απάντησα ένα κρασάκι, καμία μπύρα μετά το φαγητό… Μου είπαν φύγε από εδώ αγόρι μου, δεν έχεις κάτι κι έχουμε να ασχοληθούμε με σοβαρά θέματα.

Κι ο καθένας κάθεται και λέει για εμένα…Ήταν εσκεμμένο. Στενοχωρήθηκα μόνο με τον γιο του Μαρνέζου, τον Λεκτικό Επεξεργαστή. Ήμουν υπερβολικός, το έθιξα και μιλήσαμε άσχημα».

Ο Υποχθόνιος από εδώ και στο εξής δεν θα βγάζει άλμπουμ παρά μόνο singles, ενώ σχολίασε τα νέα παιδιά που ασχολούνται με τη rap μουσική.

«Τα παιδιά λόγω της μόρφωσης ή της παιδείας τους, ή αυτό που ζουν αυτή τη στιγμή μπορεί να βλέπουν τον Ύπο ως σάκο του μποξ. Πάει σε λάθος πλευρά κι αυτό βγαίνει από την κλεισούρα. Ξεσπάει σε αυτό ο ράπερ και δεν έχει νόημα αυτό στη μουσική».

Όσον αφορά στην εταιρία Capital δήλωσε: «Την έκανα εγώ αλλά πλέον ανήκει σε άλλη δισκογραφική. Είναι label. Φίλος μου χωρίς να με ρωτήσει την πήρε και συνεργάστηκε με άλλον. Ετοιμάζω άλλη εταιρία τώρα».

Αναφορικά με την προσωπική του ζωή:  «Έχω την πιο όμορφη κοπέλα του κόσμου. Θα ήθελα να κάνω οικογένεια».

Για την κόντρα του με τον διευθυντή του γραφείου τύπου της Ν.Δ Νίκο Ρωμανό, τόνισε ότι τα βρήκαν και μάλιστα του ευχήθηκε χρόνια πολλά και για τα γενέθλιά του.

TAGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου