Παυλίνα Βουλγαράκη: Δεν θυμάμαι τις φωτεινές ημέρες γιατί βίωσα μια σκληρή τρομοκρατική ενέργεια

 

Για την δύσκολη στιγμή που βίωσε με τη βομβιστική ενέργεια στο σπίτι της (το 2003, ενέργεια που είχε αναλάβει η Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς) και τα προβλήματα που προέκυψαν με το να είναι κόρη ενός πολιτικού, μίλησε η Παυλίνα Βουλγαράκη που βρέθηκε καλεσμένη στο The 2Night Show και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.

«Παλιά όταν ήσουν υπουργός, ήσουν σούπερ σταρ. Εγώ τη θεοποίηση των ανθρώπων δεν την καταλαβαίνω. Δεν θυμάμαι τις φωτεινές ημέρες γιατί γύρω στα 13-14, στην εφηβεία μου έγινε μια σκληρή τρομοκρατική επίθεση στο σπίτι μας, όπου είχε καεί.

Δεν είχαμε για ένα χρόνο και κάτι σπίτι γιατί είχε γεμίσει φωτιές. Δεν κοιμόμουν, ανακάλυψα την φωτιά κι ο πατέρας μου ήταν εκτός Ελλάδος. Η μικρή μου αδερφή ήταν 2 μηνών. Αυτές τις λαμπρές εποχές τις έχω συνδέσει με ένα τραύμα κι υπήρχε ένας φόβος. Δεν το έζησα αυτό το φως γιατί υπήρχε αυτή η σκιά.

Τώρα μπορώ να καταλάβω γιατί ο κόσμος ήταν θυμωμένος και μαζί μου ακόμα, που δεν έχω καμία σχέση. Τότε δεν το καταλάβαινα και με έπνιγε το δίκιο μου. Με πλήγωνε κι ήμουν αντιδραστική. Ενώ ήθελα να με λένε Παυλίνα Βούλγαρη, λέω όχι θα είμαι η Βουλγαράκη. Ήμουν θολωμένη, ήταν άδικο να θυμώνουν μαζί μου. Μια προκατάληψη την βίωσα» τόνισε.

Για το πώς διαχειρίστηκαν οι γονείς της τις δύσκολες στιγμές: «Η μητέρα μου μέσω όλης αυτής της διαδικασίας αρρώστησε, έπαθε καρκίνο, μέχρι και τώρα κάνει ακτινοβολίες. Βγήκε στο σώμα της. Το πώς το διαχειρίστηκαν είναι δικό τους. Είμαστε τέσσερα ανήσυχα παιδιά και γίναμε μια άτρωτη ομάδα».

Το όνομά της δεν την επηρέασε στο να κάνει τα πρώτα της βήματα στο τραγούδι ακόμα κι αν αποφάσισε από Παυλίνα να «βαπτιστεί» Αλεξάνδρα, χωρίς να αναφέρει το Βουλγαράκη, για να μην συνδεθεί με αυτό του πολιτικού μπαμπά της.

«Το Παυλίνα βγήκε από κλήρωση, επειδή οι γονείς μου δεν ήθελαν να με πουν Χάιδω, ούτε Χαρίκλεια των γιαγιάδων μου», δήλωσε η Παυλίνα Βουλγαράκη.

TAGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου