Λονγκόρια: Είμαι καλή σκηνοθέτης γιατί είμαι γυναίκα

Ηθοποιός, σκηνοθέτης και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των λατινοαμερικανών, η Εύα Λονγκόρια μίλησε στο συνέδριο Makers Conference για την ενδυνάμωση των γυναικών όπου και εξήρε τις σκηνοθετικές της ικανότητες, τις οποίες και απέδωσε στο φύλο της.
«Ήξερα όταν ήμουν στο πλατό (ως ηθοποιός). Δεν αξιοποιούσα όλο το δυναμικό μου ως ανθρώπινο ον και μου αρέσει να λέω στους
ανθρώπους τι να κάνουν και είμαι πραγματικά καλή σ' αυτό», είπε γελώντας.
«Και ο λόγος που το λέω αυτό με σιγουριά δεν είναι η αλαζονεία. Είμαι πραγματικά καλή σκηνοθέτης, επειδή είμαι γυναίκα. Η σκηνοθεσία είναι επίλυση προβλημάτων και πιστεύω ότι οι γυναίκες επιλύουν πολύ καλύτερα τα προβλήματα στον κόσμο. Κάθε μέρα στο πλατό είναι γεμάτη προβλήματα που απαιτούν λύσεις» υπογράμμισε. Οι γυναίκες δεν μπορούν να μοιραστούν τις ιστορίες τους γι' αυτό βρέθηκα πίσω από την κάμερα» εξήγησε.
«Αν δεν γίνεις αφηγήτρια, τότε οι ιστορίες σου δεν θα ειπωθούν και δεν θα ειπωθούν από τη γυναικεία πτυχή» σημείωσε η ηθοποιός, σύμφωνα με το Fox News.
Η Εύα Λονγκόρια δήλωσε ενθουσιασμένη που θα σκηνοθετήσει επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς «Blackish» στο ABC.
Η ηθοποιός είπε ότι η μητέρα της πάντα την ενθάρρυνε να βρίσκει λύσεις όποια κι αν ήταν η αποστολή.
«Η μαμά μου με μεγάλωσε με το μότο "βγάλε άκρη" τόνισε. Αυτό ήταν το θέμα της ζωής μου, σκεφτόμουν ποιο είναι το επόμενο βήμα και πως θα το κάνω. Θέλω να σκηνοθετήσω, πώς θα το κάνω; Νομίζω ότι οι γυναίκες είναι από τη φύση τους επινοητικές και κάνουν τολμηρά πράγματα, αυτό είναι πολύ σημαντικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου