Khloe Kardashian: Είναι έγκυος! Τίνος είναι το παιδί; Ένα σοκ το πάθαμε είναι η αλήθεια…

Η Kim Kardashian περιμένει το δεύτερο παιδί της. Η Kourtney Kardashian γέννησε πριν τρεις μήνες. Ε, ήρθε η σειρά της μικρότερης της οικογένειας, Khloe, να μείνει έγκυος!
Όπως αναφέρει το RadarOnline, η Khloe έχει πάρει εδώ και αρκετό την απόφαση να κάνει επιτέλους την δική της οικογένεια. Και ως δια μαγείας (πραγματικά όμως), έμεινε έγκυος με την ταυτότητα του πατέρα να παραμένει άγνωστη!
Ούτε αναφέρετε πουθενά αν έμεινε έγκυος από εξωσωματική ή με τον… κλασικό τρόπο!
«Η Khloe είναι αποφασισμένη να γίνει μητέρα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να χάνει χρόνο. Έχει πολύ αγάπη να δώσει σε ένα μωρό», ανέφερε άνθρωπος κοντά στην 31χρονη τηλεπερσόνα.
Το δημοσίευμα συνεχίζει αφήνοντας ερωτηματικά για το ποιος είναι ο πατέρα του μωρού της Khloe. Οι βασικοί υποψήφιοι είναι δυο: Ο star του NBA, James Harden, και ο πρώην σύντροφος της, rapper, French Montana!
Εμείς πάντως κρατάμε τις επιφυλάξεις μας, μιας και το Radar είναι σκανδαλοθηρικό ενώ ούτε η σιλουέτα της Khloe μοιάζει να κυοφορεί. Οπότε απλά εμείς περιμένουμε…
Iδού ο James Harden...

Kαι αυτός είναι ο French Montana...

Khloe Kardashian: Φωτογραφίζεται χωρίς το σουτιέν της και μιλάει για όλα

Το διαζύγιό της, την Caitlyn, τη σχέση της με το φαγητό και τον Kanye West 

Khloe Kardashian: Φωτογραφίζεται χωρίς το σουτιέν της και μιλάει για όλα
..
Η μικρότερη αδερφή των Kardashian είναι σίγουρα στα καλύτερά της. Γι' αυτό άλλωστε την επέλεξε και το Women's Health για να είναι το πρόσωπο του εξωφύλλου του για αυτό το τεύχος.
Η Khloe εκτός από τη φωτογράφιση, παραχώρησε και μια συνέντευξη εφ'όλης της ύλης. Μίλησε για τον πρώην άντρα της, την Caitlyn, τη σχέση της με το φαγητό αλλά και τον Kanye West.
Για τον Lamar Odom
"Αγαπώ τον Lamar μέχρι θανάτου. Είναι η αγάπη της ζωής μου. Είχαμε ένα φανταστικό γάμο. Αν θα ήλπιζα να είχε προσπαθήσει περισσότερο; Ναι. Αν πιστεύω ότι είχε τόσα άλλα πράγματα που έπρεπε να προσπαθεί καθημερινά και κουράστηκε; Ναι".
Για την Caitlyn
"Ξέρω ότι τώρα είναι η Caitlyn αλλά ακόμα παραμένει η πατρική μου φιγούρα. Ωστόσο θέλουμε να είναι χαρούμενη και να νιώθει ελεύθερη".

Για τη σχέση της με το φαγητό
Είμαι foodie. Αν μπορούσα να κοντρολάρω τι τρώω, θα είχα το καλύτερο σώμα. Αλλά επειδή δεν έχω αυτοέλεγχο πρέπει να προσπαθώ σκληρά".
Για τον Κanye West, σύζυγο της Kim
"O Κanye με πήρε τηλέφωνο και μου είπε "Θέλω να είσαι το μοντέλο μου". Και του λέω "Μήπως ήθελες να πάρεις την Kylie;" και τότε μου αποκάλυψε ότι το σώμα μου ενέπνευσε τη φετινή συλλογή του".πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου