Brogues.... ανδρόγυνο..!


Και espresso στα όρθια

Αν δεν είχα μεγάλο θέμα για το πώς δείχνει ένας άνθρωπος (… που εχμμμμ δεν είναι άντρας) 1,65 με ένα ζευγάρι τέτοια παπούτσια και τζιν – για να το κάνω πιο δίκαιο, ο συγκεκριμένος άνθρωπος που δεν είναι άντρας, γιατί έχω δει κορίτσια 1,65 με τέτοια παπούτσια και τζιν που ήταν ωραιότατα – θα τα φορούσα 9 μήνες τον χρόνο: μου αρέσουν πολύ τα brogues, και τα oxfords και όλα τα μοκασινοειδή, γενικά ό,τι παραπέμπει σε Κολλέγιο Σεν Κλερ και βραδινά σκασιαρχεία για πάρτυ με τζιντζιμπίρα....
Παιδικό κατάλοιπο. Μάλλον. Το θέμα είναι πως στα μάτια μου, αν έχεις ένα αρκετά λεπτό (μην παραμυθιάζω) πόδι, πάνε με όλα: τζιν, cigarette παντελόνια, δαντελένια σοσονάκια, μίνι φούστες, και αντικαθιστούν τις μπαλαρίνες που μπορεί να έχεις βαρεθεί αν ήσουν από εκείνες που τις φορούσαν. Εγώ ας πούμε, είμαι φανατική. Νομίζω δε, πως είναι ακατόρθωτο να βρει κανείς καλύτερο υπόδημα γραφείου. Και σοβαρό και παιχνιδιάρικο και σικ και τολμηρό και δείχνει άτομο που την ξέρει τη μόδα, τα πάντα.
Tα τρία ζευγάρια Fratelli Rossetti που βλέπεις, είναι ίσως η πιο ξεδιάντροπα μικρή capsule collection που έχουμε δει, είναι για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2013 και όπως βλέπεις βρίθουν και ιταλικού design και κομψότητας. Μια βέσπα δηλαδή τους λείπει – όχι βέσπα με τον τρόπο που είχε βέσπες το Λονδίνο, αλλά με τον νωχελικό τρόπο που κινούνταν στα ηλιόλουστα πλακόστρωτα της Ρώμης. Το Milano, ασπρόμαυρο και με λίγο μέταλο, είναι το αγαπημένο μου από τα τρία:
 Το μοντέλο Brera είναι επανακυκλοφορία ενός κλασικού παπουτσιού που παίρνει το όνομά του από τη γειτονιά του Μιλάνο.
Και το Hobo Pop, με την υπερβολική φουντίτσα και το χρώμα μέντας (περίπου) είναι το πιο χιπστερικά ειρωνικό από τα τρία. fashionism.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου