ΔΙΠΛΟΣ ΜΠΕΛΑΣΤο Love Island υπογράφει τη Michelle Keegan που μοιάζει με την Olivia Hawkins

 Η LOVE Island υπέγραψε ένα διπλό σώμα της Michelle Keegan για τη νέα σειρά.

Η 27χρονη Ολίβια Χόκινς , που κάνει πυγμαχία , χαρακτηρίζει τον εαυτό της «νοκ άουτ» και έχει ήδη εμφανιστεί στην τηλεόραση.



Η Love Island υπέγραψε ένα body double της Michelle Keegan
8
Η Love Island υπέγραψε ένα body double της Michelle KeeganΠίστωση: Instagram
Η Olivia ελπίζει να βρει ένα αγόρι στη βίλα
8
Η Olivia ελπίζει να βρει ένα αγόρι στη βίλαΠίστωση: ITV
Η Olivia υποστήριξε τη Michelle Keegan ως το body double της σε μια τηλεοπτική διαφήμιση
8
Η Olivia υποστήριξε τη Michelle Keegan ως το body double της σε μια τηλεοπτική διαφήμισηΠίστωση: Instagram
Η Ολίβια χαρακτήρισε τον εαυτό της «νοκ άουτ»
8
Η Ολίβια χαρακτήρισε τον εαυτό της «νοκ άουτ»Πίστωση: Instagram

Μιλώντας για το τι θα φέρει στη βίλα, η Olivia είπε: "Θα φέρω διασκέδαση, δονήσεις, είμαι πολύ σίγουρος, γεμάτος αυτοπεποίθηση άτομο... ίσως λίγο δράμα!"

Και αναζητά την αγάπη, παραδέχοντας: «Είμαι 27 και δεν έχω κάνει ποτέ σχέση, οπότε νιώθω ότι τώρα είμαι πραγματικά έτοιμη να ηρεμήσω και ελπίζω να βρω την αγάπη της ζωής μου».

Η μελαχρινή καλλονή είναι φίλος με μια σειρά από σταρ του ριάλιτι, συμπεριλαμβανομένου του σταρ των Towie, Sam Faiers .

Υποστήριξε επίσης τη σταρ των Brassic Michelle ενώ γύριζε μια διαφήμιση για την καμπάνια Very της ηθοποιού το 2017.

Η Olivia έχει ήδη πάρει πολλά πινέλα με τη φήμη, πρωταγωνίστρια σε μουσικά βίντεο του Craig David και του DJ Tom Zanetti και έχει χορέψει στο Wembley με τον Charli XCX .

Η εντυπωσιακή είπε: «Έκανα μια ταινία με τον Τζέισον Στέιθαμ και είχα μια ωραία συνομιλία 10 λεπτών για τη ζωή.

"Ήμουν ring girl για το KSI , έπαιξα μια σερβιτόρα στο James Bond με τον Daniel Craig και επίσης ήμουν νταμπλ για τη Michelle Keegan και την Emma Watson."

Κατά τη διάρκεια της ημέρας η δουλειά της περιλαμβάνει να κρατά στρογγυλές κάρτες σε αγώνες πυγμαχίας και έχει περιγράψει τον εαυτό της ως «νοκ άουτ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου