Mε ελληνικό μετάξι από το Σουφλί φτιάχνονται τα πιο avant-garde μαντήλια της σεζόν
Η Εμμανουέλα Κουρούδη και το brand της, «Εmmanuelle Silk», δημιουργούν αξεσουάρ κατασκευασμένα από 100% φυσικό μετάξι.
«Όλα τα μαντήλια
μας είναι κατασκευασμένα από ελληνικό μετάξι από το Σουφλί. Ένα φυσικό
προϊόν που παράγεται από έναν ζωικό οργανισμό, χωρίς κανένα απολύτως
πρόσθετο χημικό στοιχείο. Όλα μας τα αξεσουάρ είναι 100% μεταξωτά,
τυπωμένα ψηφιακά σε μεταξουργείο στο Σουφλί και στη συνέχεια ραμμένα στο
χέρι», μας εξηγεί η Creative Director και ιδιοκτήτρια του label, «Emmanuelle Silk», Eμμανουέλα Κουρούδη.
Η ιδέα για ένα ελληνικό fashion brand που
κατασκευάζει αποκλειστικά γυναικεία, μεταξωτά αξεσουάρ γεννήθηκε το
καλοκαίρι του 2015. «Ο συνδυασμός της αγάπης μου για τη μόδα με την
επιχειρηματική εμπειρία της οικογένειάς μου και μία ‘κληρονομιά’, της
Μεταξουργίας Τσιακίρη Α.Ε., η οποία πέρασε στα χέρια μου, έδωσαν σάρκα
και οστά στο όραμά μου, να παράγω μεταξωτά αξεσουάρ για γυναίκες που
θέλουν να κάνουν την διαφορά με κομψό και διακριτικό τρόπο», λέει στο
CNN Greece η δημιουργούς του made in Greece label με τη διεθνή
αισθητική.
Με
έμπνευση που αντλείται από την τέχνη και την φύση, κάθε συλλογή περνάει
το δικό της μήνυμα κι έχει τον δικό της χαρακτήρα και τον δικό της
τρόπο σχεδίασης. Η φετινή φθινοπωρινή – χειμερινή συλλογή ονομάζεται «Deity»
κι αποτελείται από πολύχρωμα σχέδια με επιρροές από θεότητες από
διάφορους πολιτισμούς. Πηγή έμπνευσης παραμένει η τέχνη και η φύση, όπως
άλλωστε και στα περισσότερα αξεσουάρ της εταιρείας μέχρι σήμερα.
Ολομέταξα μαντήλια -με την σφραγίδα του Σουφλιώτικου μεταξιού -
αποτέλεσμα ψηφιακής εκτύπωσης στην οποία έχει επενδύσει το brand, στόχος
των οποίων είναι οι γυναίκες που τα επιλέγουν να αισθάνονται όμορφα
φορώντας τα με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Ως scarf top, σαν
μαντήλι στα μαλλιά (aka hair accessories), ως παρεό, φουλάρι στον λαιμό,
ακόμα και φόρεμα. Όλα τα σχέδια «Emmanuelle Silk»
έχουν έντονα χρώματα που συνδυάζουν μία ρετρό, 70s αισθητική με το
fashion forward design που χαρακτηρίζει τους μεγαλύτερους οίκους μόδας
του εξωτερικού.
Το
μεταξωτό μαντήλι αποτελούσε ανέκαθεν τον «πρεσβευτή της γυναικείας
κομψότητας». Με το πέρασμα του χρόνου και τις εναλλαγές στις τάσεις της
μόδας, το μαντήλι κέρδισε έδαφος και μετατράπηκε σε ένα αξεσουάρ για
όλες τις γυναίκες, κάθε ηλικίας και κάθε στυλ. «Θεωρώ και πιστεύω ότι το
μεταξωτό μαντήλι αντανακλά την προσωπικότητα της κάθε γυναίκας που το
φορά. Δεν υπάρχει σωστός και κομψός τρόπος να φορέσεις ένα μαντήλι.
Αρκεί να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα. Ένα τουρμπάνι στο κεφάλι, ένας
κόμπος γύρω από το λαιμό, ένα απλό ρίξιμο γύρω από τους ώμους,
προσδιορίζουν γυναίκες με διαφορετικές προσωπικότητες και στυλ», τονίζει
η Eμμανουέλα.
«Απώτερος στόχος του brand
είναι σε κάποια χρόνια από τώρα «δίπλα στα προϊόντα που χαρακτηρίζουν
την Ελλάδα, όπως το κρασί της, το λάδι της, τα νερά της, οι γεύσεις της,
να ανήκει και το μετάξι. Γιατί το μετάξι είναι Ελλάδα, και δεν του
αξίζει τίποτα λιγότερο από αυτό το χαρακτηριστικό», εξηγεί η σχεδιάστρια
και ευχόμαστε όλοι να επιτευχθεί όσο πιο άμεσα γίνεται αυτός ο στόχος
της. Δεν θα είναι καλό μόνο για το μέλλον της ελληνικής
επιχειρηματικότητας αλλά και για την προβολή της ελληνικής μόδας και
δημιουργικότητας στο εξωτερικό.
Ιnfo:Το
σχεδιαστικό κομμάτι για αυτήν τη συλλογή ανέλαβε η Αγνή Ρούσσου,
φωτογράφος ήταν ο Κοσμάς Κουμιανός και στυλίστας ο Παναγιώτης Τσατσάκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου