Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου ζήτησε από τον Γρηγόρη Αρναούτογλου να μιλάνε στον πληθυντικό

Καλεσμένη στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου, «The 2 Night Show» ήταν η Ηλιάνα Παπαγεωργίου. Το μοντέλο και κριτής του Greece’s Next Top Model, ωστόσο, είχε μία απαίτηση που μάλλον άφησε άφωνο τον παρουσιαστή. Ποια ήταν αυτή;
Να μιλάνε στον πληθυντικό. Πριν την υποδεχτεί στο πλατό, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μεταξύ άλλων, σχολίασε για την καλεσμένη του: «Δεν είναι και εύκολη περίπτωση η κ. Ηλιάνα Παπαγεωργίου». Κι έμελλε στο καπάκι εκείνη, να επιβεβαιώσει περίτρανα τα λόγια του.

«Θέλετε να μιλάμε στον πληθυντικό ή στον ενικό;» τη ρώτησε αρχικά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Για να του απαντήσει εκείνη: «Εγώ θα σας μιλάω στον πληθυντικό κι εσείς στον ενικό».
Ο παρουσιαστής συνέχισε λέγοντάς της: «Δεν γίνεται αυτό γιατί εμένα μου αρέσει ο πληθυντικός και τον χρησιμοποιώ αλλά νομίζω από κάποια στιγμή και μετά… Όπως μας βγει».
«Ας ξεκινήσουμε με τον πληθυντικό γιατί εγώ είμαι λίγο δύσκολη σε αυτά» τόνισε το μοντέλο.
Για την ιστορία, καθόλη τη διάρκεια της συνέντευξης, δεν τους «βγήκε» και μίλησαν στον πληθυντικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου