Ποιοι είναι οι 50 ομορφότεροι Καναδοί για το 2017

Την ετήσια λίστα με τους 50 Ομορφότερους Καναδούς για το 2017 δημοσίευσε το περιοδικό «Hello! Canada». Η τραγουδίστρια Celine Dion βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, στο νούμερο ένα και ακολουθεί στο νούμερο δύο ο ηθοποιός Ryan Gosling.
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό η τραγουδίστρια και μητέρα τριών παιδιών τονίζει ότι παρά την επιτυχημένη μουσική καριέρα της αυτό που την κάνει «πιο περήφανη είναι το γεγονός ότι είναι μητέρα».
«Έχω την αγάπη των παιδιών μου. Έχω την αγάπη των θαυμαστών μου. Λατρεύω τους ανθρώπους με τους οποίους δουλεύω. Έτσι η ζωή μου δεν είναι άδεια από αγάπη ».
Ο Ryan Gosling, το «χρυσό αγόρι» που κέρδισε την πρώτη Χρυσή Σφαίρα στην καριέρα του φέτος για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο μιούζικαλ «La La Land» αναφέρθηκε στην οικογένειά του. «Η Eva (Μέndes) είναι η ονειρεμένη μητέρα και τα παιδιά μου είναι ονειρεμένα μωρά και είναι σαν να ζω σε όνειρο. Αισθάνομαι πολύ τυχερός» είπε ο Καναδός ηθοποιός.
Την όγδοη θέση καταλαμβάνει ο πρωθυπουργός του Καναδά, Justin Trudeau και η σύζυγός του Sophie Gregoire Trudeau είναι στην 12η θέση.
Τη λίστα συμπληρώνουν οι: Rachel McAdams, Michael Buble, Shania Twain, Shawn Mendes, Drake, Pamela Anderson, Ryan Reynolds, Shay Mitchell, Cobie Smulders, Jillian Harris, Nina Dobrev, Malin Akerman, Keanu Reeves, Will Arnett, The Weeknd και πολλοί ακόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου