Γιάννης Πλούταρχος: Η Πέγκυ Ζήνα δεν μπορεί να κρίνει κανέναν (video)

Ο Γιάννης Πλούταρχος σε συνέντευξή του αποκάλυψε ότι του έγινε πρόταση να είναι κριτής σε talent show και ο λόγος που αρνήθηκε ενώ σχολίασε και την Πέγκυ Ζήνα ως κριτή.
«Η Πέγκυ δεν μπορεί να κρίνει κανέναν. Είναι ένας αυθόρμητος άνθρωπος, δεν έχει μέσα της κακία, να πει κάτι έτσι απλά για να το πει.
Θα το εννοεί, ό,τι πει θα το πιστεύει. Νομίζω ότι αισθάνθηκε πολύ καλά στο X Factor, αν και νομίζω αυτός ο ρόλος εμάς δεν μας πάει».
Εξήγησε ακόμα τον λόγο που αρνήθηκε να συμμετάσχει ως κριτής.
«Μου έγινε πρόταση να είμαι κριτής, απλά νομίζω δεν είμαι καθόλου καλός κριτής. Δεν το έχω αυτό καθόλου και δεν ήθελα. Καταρχήν πιστεύω ότι ένα παιδί πρέπει να πάει σε ένα talent show, απλά εγώ δεν είμαι καλός να κρίνω έναν άνθρωπο σε αυτό που κάνει. Φοβάμαι ότι μπορεί να κάνω λάθος. Αν κάνω λάθος, μπορώ να το πάρω πίσω; Όχι δεν παίρνεται και μπορεί να το πληγώσεις, να τον στεναχωρήσεις και να είναι σε μια κατάσταση που ακόμα και να τα παρατήσει. Και επίσης, από τη στιγμή που ακόμα κρίνομαι από τον κόσμο, δεν μπορώ εγώ να κρίνω άλλους»,  δήλωσε στον Τάσο Ριζόπουλο.



Πηγή video: La Biri Biri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου