Πηνελόπη Αναστασοπούλου: Οι αισθητικές επεμβάσεις, τα tattoos και το pole dancing

Η απίστευτα sexy ηθοποιός μιλάει για όλα!
Για το περιοδικό «YOU» φωτογραφήθηκε με εντυπωσιακά μαγιό η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που παραχώρησε, μίλησε για τις αισθησιακές φωτογραφίσεις που έχει κάνει στο παρελθόν, τις πλαστικές επεμβάσεις, τα tattoos που κοσμούν το σώμα της και το pole dancing.

- Έχεις κάνει πολλές αισθησιακές φωτογραφίσεις…

«Γιατί να μην τις κάνω; Η πιο προκλητική μου φωτογράφιση, που και σήμερα ζορίζομαι όταν τη βλέπω, ήταν η πρώτη.. Κάτι παρόμοιο, δεν θα έκανα ξανά, ειδικά στη φάση που είμαι τώρα. Το sexy είναι κομμάτι του εαυτού μου που δεν το προβάλλω στην καθημερινότητα μου. Δεν θα με δεις με σορτσάκια και ντεκολτέ. Στις φωτογραφίσεις μεταμορφώνομαι και αυτό μου αρέσει».

- Σε ποιο σημείο θα έκανες πλαστική;
«Δεν νομίζω ότι θα έκανα κάποια δραστική αλλαγή. Με τρομάζει το γεγονός ότι πρέπει να πειράξεις το σώμα και το πρόσωπο σου. Στη φάση που είμαι τώρα δεν ξέρω αν θα έμπαινα σε αυτήν τη διαδικασία. Δεν έχω κάνει κάτι μέχρι τώρα. Μεγαλώνοντας το θέμα της εξωτερικής εμφάνισης με απασχολεί όλο και λιγότερο. Μου αρέσει να βλέπω ρυτίδες γιατί σημαίνει ότι έχω ζήσει καλά».

- Πόσα είναι τα tattoos σου και ποιο αγαπάς;
«Αριθμός δεν μπορώ να σου πως γιατί κάποια έχουν ενωθεί μεταξύ τους. Το πρώτο μου tattoo το έκανε στα 18 μου, την μέρα των γενεθλίων μου, για να σηματοδοτήσω την ενηλικίωσή μου. Το πιο πρόσφατο είναι προσωπικό και αφορά στην περίοδο που ζω αυτή τη στιγμή που είναι η πιο χαρούμενη. Είναι ένα σηματάκι που έχει να κάνει με την ολοκλήρωσή μου σαν το Γιν και το Γιανγκ».

- Στο σπίτι έχεις στύλο του pole dancing; «Ναι, αλλά τον τελευταίο καιρό δεν ασχολούμαι. Κάνω μόνο κάτι ασκήσεις ενδυνάμωσης για τα χέρια. Να σου πω ότι δεν κάνω τρελά κόλπα όπως η φίλη μου και personal trainer Εύη Βαλαβάνη, η οποία λέει και τα αθλητικά στον ΣΚΑΙ. Η δασκάλα μου ήταν και η σχεδιάστρια στα κορμάκια όπου πόζαρα ως μοντέλο. Δεν γυμνάζομαι όσο θα έπρεπε αλλά επειδή είμαι στο τρέξιμο, διατηρώ μια καλή φυσική κατάσταση».









πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου