Konstantinos Mitrovgenis: Οι πρωτοποριακές δημιουργίες με έμπνευση τα origami!

Ο ταλαντούχος fashion designer σε μια συνέντευξη εφ’όλης της ύλης για το Faysbook.gr!

O Konstantinos Mitrovgenis είναι νέος, είναι ταλαντούχος και πρωτοπόρος! Το όνομα του είναι συνυφασμένο με ιδιαίτερα πολυμορφικά ρούχα, 3D δημιουργίες και θεματικά show που πάντα αποτελούν θέμα συζήτησης.


Η νέα του συλλογή είναι εμπνευσμένη από την τεχνική του origami και μας εντυπωσίασε με τα έντονα χρώματα και τις θηλυκές γραμμές των fashionable κομματιών του…

882231 553689981328885 1944183575 o
•Τι ήταν αυτό που σε ώθησε προς τον χώρο της μόδας;

Απο μικρη ηλικια ηθελα να εχω δικα μου μοναδικα πραγματα. Ξεκινησα να φτιαχνω μικροκατασκευες επιπλων και ρουχων, μετα ειδα οτι η μοδα ανακυκλωνεται και τους εβλεπα σχεδον ολους με τα ιδια ρουχα της εκαστοτε τάσης και δεν μου αρεσε καθολου. ‘Ετσι πηγα σπουδασα 3 χρονια στην σχολη ZER-FAM σχεδιο μοδας και τωρα με βρισκεται εδω να δημιουργώ αυτα που θελω.

 PAN 09981

•Πως θα περιέγραφες το ύφος της συλλογής που παρουσίασες το Μάρτιο στη 15η Athens Xclusive Designers Week;

Για τη συλλογη αυτη επελεξα  πολλα χρωματα γιατι ηθελα εναν χειμωνα με αισιοδοξια και χαρα. Τα ρουχα ειναι φτιαγμενα με απλες γραμμες και ακολουθουν το σωμα  αρμονικα αλλα  προθεσα  και κατασκευες απο την τεχνικη του origami. Τα ντεσεν των υφασματων είναι σχεδιασμενα απο εμενα.

PAN 10013

•Από πού εμπνεύστηκες για αυτή τη συλλογή;

Η εμπνευση ηταν καθαρα απο την τεχνικη του origami.

PAN 10082

•Ποιο πιστεύετε ότι είναι το σήμα κατατεθέν σας, το στοιχείο που κάνει τα ρούχα σας να ξεχωρίζουν;

Συνηθως ειναι τα πολυμορφικα ρουχα, πχ. μια τσαντα που γινεται μπλουζα και μετα φορεμα, εδω εχω και διπλωμα ευρεσιτεχνιας και το αναφέρω αυτο γιατι μετα απο 2 χρονια που ειχα παρουσιασει την κατασκευη αυτη, βγηκε αλλος σχεδιαστης και εδειξε παρομοιο σχεδιο. Ειναι κριμα να συμβαινει αυτο στην Ελλαδα! Ενα αλλο σχεδιο ειναι ο  γιακας που γινεται φορεμα και αλλα πολλα που αλλαζουν μορφη. Στην τελευταία μου συλλογη ειναι τα origami που γινονται για πρωτη φορα στην Ελλαδα.

PAN 12942

•Αντιπροσωπεύεις τη νέα γενιά σχεδιαστών, τι πιστεύεις ότι λείπει από την ελληνική μόδα;

Η αυθεντικοτητα, οι νεες ιδεες και εχουμε χασει την εννοια του σοου. Δεν θελω να βλεπω μονο τι θελεις να μου πουλησεις αλλα που μπορεις να φτασεις ενα ρουχο! Το ρουχο-Μοδα ειναι μια μορφη τεχνης και η τεχνη εχει το κλειδι της αθανασιας! Πως θα αφησεις το αποτυπωμα σου στην μοδα αν δεν εισαι μοναδικος? θα σε ξεχασουν ευκολα.

PAN 13126


•Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;

Ετοιμαζω τη νεα μου συλλογη με μαγιο και ρουχα.
Τον Ιουλιο θα παω στην Αμερικη για μια φωτογραφιση της συλλογης μου αλλα και για δουλεια καθώς εχω μιλησει με ΜaxMara και θα συναντηθώ μαζί τους.
Επίσης, ετοίμαζω ένα νέο βιντεο κλιπ για τραγουδι που έχω γράψει ο ίδιος και με σκηνοθετη τον Αντωνη Σωτηροπουλο.
Τέλος, ψαχνω εκδοτικο οικο γιατι θελω να εκδωσω το βιβλιο μου με ποιηση και σκεψεις που εχω γραψει και θα λεγεται Μεταμορφωση.

 PAN 13185

•Τι θα συμβουλεύατε τις αναγνώστριες του faysbook;
Οταν κοιταζονται στον καθρεφτη να βλεπουν το ρουχο και εκεινες σφαιρικα οπως το λεω, δηλαδη να βλεπουν την εποχη, που θα πανε, τι ωρα, πως θα πανε εκει, ο συνδιασμος χρωματων, τα αξεσουαρ, αν συνοδευονται και πως αισθανονται..το ρουχο-στιλ το φοραμε δεν μας ''φοραει''. Η φινετσα ειναι η μονη ομορφια που μενει ανεξιτηλη και μην ξεχνατε οτι η μόδα ξεθωριαζει ομως το στιλ ειναι αιωνιο.


•Που μπορούμε να βρούμε την συλλογή σας;

Θα με βρειτε στο Ατελιε μου στου Ψυρρη και σε επιλεγμενα μαγαζια.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου