Τριαντάφυλλος: Δεν θα πάω στο γάμο του Σάκη Κατσούλη – Ήταν αδερφός μου, αλλά πούλησε τον όρκο μας

 Για τη σχέση του με τον Σάκη Κατσούλη μίλησε ο Τριαντάφυλλος στην εκπομπή της Μαρίας Μπακοδήμου στον ΣΚΑΪ, Γεια σου, σημειώνοντας ότι δεν είναι πλέον φίλοι, καθώς δεν τήρησε τον όρκο που είχαν δώσει.

«Ο Σάκης Κατσούλης ήταν αδερφός μου. Αλλά από τη στιγμή που πούλησε τον όρκο μας, εγώ γιατί να είμαι μαζί του; Αυτό μπορεί να φαίνεται γελοίο σε εσάς και να το κοροϊδεύετε, αλλά δώσαμε όρκο ότι δεν θα είμαστε ποτέ με τον Κόρο γιατί έκανε χίλια δυο πράγματα.

Μου έλεγε ο Σάκης “εγώ με αυτόν ποτέ” και πας του φτιάχνεις κοτσιδάκια και τον συστήνεις ως αδερφό σου στη Μαριαλένα; Όχι, δεν θα πάω στο γάμο τους. Δηλώνω εδώ στον ΣΚΑΙ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνω φίλος με κάποιον που με έχει πουλήσει», ανέφερε ο τραγουδιστής.

TAGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου