Ροντ Γκίλμπερτ: «Από τον όγκο στο λαιμό μου δεν μπορούσα να μιλήσω και να αναπνεύσω»

Ο Ροντ Γκίλμπερτ παραδέχτηκε ότι η διάγνωση του καρκίνου τον «τσάντισε πολύ» και αποκαλύπτει ότι δυσκολευόταν να «μιλήσει ακόμα και να αναπνεύσει» καθώς είχε έναν όγκο στο λαιμό του.

Ο 54χρονος Ουαλός κωμικός, εξομολογήθηκε ότι πέρσι διαγνώστηκε με καρκίνο τετάρτου σταδίου και νοσηλευόταν σε ένα κέντρο για το οποίο στο παρελθόν είχε συγκεντρώσει χρήματα κάνοντας φιλανθρωπικές πεζοπορίες.

Αν και αρχικά δεν διευκρίνισε το πού είχε τον καρκίνο, ο Ροντ αποκάλυψε τώρα ότι διαγνώστηκε με καρκίνο στο κεφάλι και πέρσι στο λαιμό. Όπως λέει όμως δεν το βάζει κάτω και παλεύει να αναρρώσει.

Επέστρεψε στην τηλεόραση για πρώτη φορά μετά τη διάγνωσή του και μίλησε συγκινημένος για την περιπέτεια που έχει με την υγεία του κατά τη διάρκεια των National Comedy Awards, τα οποία έγιναν για την ενίσχυση του Stand Up 2 Cancer.

Ο ηθοποιός μίλησε με ειλικρίνεια για τη διάγνωσή του και θυμήθηκε τη στιγμή που ανακάλυψε έναν όγκο στο λαιμό του, ο οποίος όπως επηρέασε την ικανότητά του να μιλάει και να αναπνέει σωστά.

Μάζευε χρήματα για αντικαρκινικά κέντρα

Μιλώντας από το σπίτι του, είπε: «Δεν μπορούσα να μιλήσω ή να αναπνεύσω και ακύρωνα τις εμφανίσεις μου, είχα τρομερούς σπασμούς στο πρόσωπό μου και πολύ σφίξιμο στους μύες μου. Δεν μπόρεσα να βρω την άκρη του νήματος. Μετά από βιοψία αποδείχτηκε ότι έχω όγκο στο λαιμό μου και το κεφάλι και ήταν αρκετά σοβαρό».

Ο Ροντ παραδέχτηκε ότι η διάγνωσή του σε τέταρτο στάδιο τον «τσάντισε», καθώς αστειευόμενος είπε ότι νόμιζε ότι θα είχε «ισόβια ανοσία» καθώς για 10 χρόνια έκανε φιλανθρωπίες σε ένα κέντρο για τον καρκίνο.

«Έχω ηγηθεί πέντε οδοιπορικών για τη συγκέντρωση χρημάτων σε όλο τον κόσμο, κάνω βραδιές stand-up comedy για να συγκεντρώσω χρήματα, ήταν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου τα τελευταία 10 χρόνια, οπότε φανταστείτε την έκπληξή μου όταν διαγνώστηκε καρκίνος. Κάτι που με εκνεύρισε πάρα πολύ, γιατί νόμιζα ότι θα είχα ισόβια ανοσία! Προφανώς όχι. ‘Προφανώς είναι εξίσου πιθανό να πάθεις καρκίνο ακόμα και αν ξοδεύεις το χρόνο σου για να μαζέψεις χρήματα για ένα νοσοκομείο για τον καρκίνο. Τέλος πάντων, τον κόλλησα, και αποδεικνύεται ότι μπορεί να προσβληθεί οποιοσδήποτε».

Ο Ροντ αποκάλυψε επίσης ότι ανακάλυψε για πρώτη φορά το εξόγκωμα στο λαιμό του ενώ βρισκόταν στην Κούβα σε ένα οδοιπορικό για να συγκεντρώσει χρήματα για το φιλανθρωπικό κέντρο Velindre Cancer Centre, όπου είναι τώρα ασθενής.

Και πρόσθεσε: «Η άλλη ειρωνεία είναι ότι βρισκόμουν στην Κούβα σε ένα οδοιπορικό, συγκεντρώνοντας χρήματα για αυτό το κέντρο καρκίνου, όταν εμφανίστηκε ο πρώτος όγκος στο λαιμό μου. Έφυγα κυριολεκτικά ως προστάτης και επέστρεψα ως ασθενής».

Ο Ροντ εξήγησε ότι στη συνέχεια υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση, καθημερινή ακτινοθεραπεία και χημειοθεραπεία στο καρκινικό κέντρο του Κάρντιφ.

«Έπρεπε να κάνω χημειοθεραπείες σε ένα δωμάτιο με φωτογραφίες μου κατά την είσοδο, χαμογελώντας στον εαυτό μου ως προστάτης», είπε γελώντας.

Ωστόσο, ο Ροντ δήλωσε ότι αισθάνεται «πολύ χαρούμενος και πολύ θετικός», καθώς επέμεινε ότι βρίσκεται στο δρόμο της ανάρρωσης και ελπίζει ότι σύντομα θα ηγηθεί ενός φιλανθρωπικού ταξιδιού στο Μαρόκο.

«Οι τρίχες μου στο πρόσωπο επανέρχονται, η φωνή μου επανέρχεται στο φυσιολογικό, το βάρος μου επανέρχεται, οι σιελογόνοι αδένες μου αρχίζουν να επανέρχονται. Βασικά, επανέρχομαι. Ο στόχος μου για τη σωματική αποκατάσταση είναι να ηγηθώ της επόμενης πεζοπορίας για τη συγκέντρωση χρημάτων στο Μαρόκο».

Αν και παραδέχτηκε ότι απέχει ακόμη «λίγο» από τον στόχο του, πρόσθεσε: «Αισθάνομαι αισιόδοξος και παράξενα αισθάνομαι πολύ χαρούμενος και πολύ θετικός».

Αφού παρακολούθησαν τη συγκινητική ομιλία του στην εκδήλωση των βραβείων, οι τηλεθεατές έσπευσαν να μπουν στο Twitter για να στηρίξουν τον ηθοποιό.

«Χαίρομαι τόσο πολύ που βλέπω τον Ροντ Γκίμπλερτ να αναρρώνει και να αισθάνεται καλά. Είναι ένας φανταστικός κωμικός και ένας υπέροχος άνθρωπος και είμαστε τόσο τυχεροί που τον έχουμε», σχολίασε κάποιος.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Ροντ Γκίλμπερτ όλους όσους έχεις βοηθήσει να περάσουν δύσκολες στιγμές κάνοντάς τους να γελούν, σου στέλνουμε προσευχές και αγάπη και σου ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση», έγραψε ένας άλλος.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου