Η φάρσα Κλούνεϊ-Πιτ στην Τζούλια Ρόμπερτς όταν ήταν έγκυος

Θύμα φάσας των συμπρωταγωνιστών της Τζορτζ Κλούνεϊ και Μπραντ Πιτ έπεσε η Τζούλια Ρόμπερτς στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Ocean's Twelve» και μάλιστα ήταν έγκυος.
Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός δήλωσε στο EW ότι στην αρχή οι συντελεστές της ταινίας της συμπεριφερόταν σαν ήταν «φτιαγμένη από πορσελάνη».  Όμως όταν έφτασε η συμμορία του Ντάνι Όσιαν (Τζορτζ Κλούνεϊ) στη Ρώμη τα πάντα άλλαξαν.

«Όταν έφτασα στο ξενοδοχείο στη Ρώμη, άνοιξα τη βαλίτσα μου και βρήκα ένα τεράστιο, βαρύ μπρούτζινο άγαλμα και παραλίγο να ξεσπάσω σε κλάματα. Πώς μπόρεσαν να μου το κάνουν αυτό;" είπε και συνέχισε: «Ήταν φάρσα, να βάλεις ένα πολύ βαρύ αντικείμενο στη βαλίτσα κάποιου. Αλλά σε μένα; Είμαι έγκυος, είμαι εύθραυστη. Πώς;» σκέφτηκα.
Η αντίδραση της ηθοποιού ήταν άμεση: «Αποκαλύφθηκε ότι ο Μπραντ μετέφερε τη βαλίτσα μου από το σπίτι στο αυτοκίνητο και έτσι ο Τζορτζ νόμιζε ότι ήταν η βαλίτσα του Μπραντ και έβαλε το άγαλμα στη βαλίτσα, η οποία στην πραγματικότητα ήταν δική μου».
Μπορεί να ήταν ένα αθώο λάθος, αλλά η Ρόμπερτς πήρε την εκδίκησή της, μεταξύ άλλων, με σκόνη φαγούρας. Η ηθοποιός τόνισε ότι οι φάρσες και οι μηχανορραφίες ήταν ένα συνεχές παιχνίδι για τους Μπραντ Πιτ και Τζορτζ Κλούνεϊ, σαν παιδιά που παίζουν με ανταγωνισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου