Απίστευτο ξέσπασμα Χρήστου Πολίτη: «Η Λάμψη ήμουν εγώ! Δεν με κάλεσε κανείς!»

Για 14 συνεχόμενα χρόνια καθήλωνε καθημερινά στις μικρές του οθόνες εκατομμύρια θεατές ως αγέρωχος Γιάγκος Δράκος στη θρυλική σειρά του Νίκου Φώσκολου «Λάμψη». Ο λόγος για τον Χρήστο Πολίτη του οποίου η οργή ξεχείλισε με αφορμή την εκπομπή «Flashback» του ΑΝΤ1.
Στην εν λόγω εκπομπή έγινε ένα μεγάλο αφιέρωμα στη «Λάμψη» στο οποίο μίλησαν πολλοί εκ των πρωταγωνιστών, εκτός από τον απόλυτο πρωταγωνιστή, τον τηλεοπτικό «Γιάγκο Δράκο».

Ο αγαπημένος ηθοποιός ξέσπασε στην εφημερίδα Freddo στην ερώτηση γιατί δεν μίλησε και ο ίδιος στο «Flashback»: «Θα πρέπει να ρωτήσετε τον ΑΝΤ1 και όχι εμένα. Δεν με πήρε κανένας τηλέφωνο, δεν με ενόχλησε ποτέ κανένας. Δεν το ξέρω καν το θέμα!».









Και συνεχίζει: «Αυτή (η Λάμψη) ήταν μια δουλειά δική μου, βασικά. Στηρίχτηκε πάνω μου. Για το αν θα μιλούσα σε αυτό το επετειακό, εξαρτάται. Αν μου προσδιόριζαν τι θα πω, σαφώς θα σκεφτόμουν αν θα δεχόμουν. Εγώ είμαι αυθόρμητος και δεν λιβανίζω. Αυτά που είναι να πω θα τα πω. Από την άλλη, όλα τα ονόματα που μου αναφέρατε, έφυγαν πολύ νωρίς από το σίριαλ. Η Δανδουλάκη έφυγε το 1998. Ο, πως λέγεται αυτός, ο Βασιλείου έπαιξε δυο χρόνια. Ο Σπυρόπουλος έφυγε το '96, τότε που πέθανε η Αλίκη. Ειλικρινά όμως δεν έχω ιδέα για το θέμα αυτό του Flashback. Εγώ σαφώς και δεν αρνήθηκα, γιατί δεν μου έγινε ποτέ πρόταση ώστε να αρνηθώ... Αν έφευγα εγώ από τη Λάμψη θα σταματούσε το σίριαλ! Αν έφευγε λοιπόν ο Πολίτης – και όχι ο Γιάγκος Δράκος που ήταν ο ρόλος -, η Λάμψη θα τελείωνε! Αυτό είναι γνωστό. Εκτός από την Κάτια Δανδουλάκη λοιπόν, όλοι οι άλλοι, ο Σπυρόπουλος, η Κούρκουλα, η Λουκία Παπαδάκη, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, γίνανε από τη «Λάμψη». Εγώ όταν μπήκα στην “Λάμψη” ήμουν ο Χρήστος Πολίτης. Ωστόσο τα παρασκήνια του ΑΝΤ1 δεν τα γνωρίζω για να είμαι ειλικρινής. Από τότε που τελείωσε η σειρά αυτή, δεν διατηρώ σχέσεις και δεν έχω καμία επαφή με το κανάλι. Τι έχει μεσολαβήσει δεν το γνωρίζω...»

Στην τελευταία ερώτηση, για το αν χρωστάει ευγνωμοσύνη στον Νίκο Φώσκολο, απαντά εκνευρισμένος: «Δεν χρωστάω ευγνωμοσύνη σε κανέναν. Όπου έπαιξα, έπαιξα γιατί θεωρήθηκα ότι είμαι απαραίτητος για το συγκεκριμένο ρόλο. Είτε στο θέατρο, είτε στην τηλεόραση... Ευγνωμοσύνη χρωστάει κάποιος που του δίνουν την ευκαιρία να παίξει. Όταν επιλέγει ο οποιοσδήποτε Φώσκολος κάποιον, δεν του κάνει χάρη. Λέει απλά «αυτός μου κάνει για το ρόλο». Εγώ λοιπόν γιατί να χρωστάω ευγνωμοσύνη ή χάρη; Αυτοί μου χρωστάνε χάρη ή ευγνωμοσύνη γιατί χωρίς εμένα η Λάμψη δεν θα πήγαινε 14 χρόνια! Και το έλεγαν και οι ίδιοι. Αν εγώ έφευγα από τη «Λάμψη» που έλεγα ότι θα έφευγα από την αρχή, και η Δανδουλάκη και ο Σπυρόπουλος και η Κούρκουλα θα έλεγαν «αν φύγεις εσύ, θα φύγουμε και εμείς». Δεν γινόταν το σίριαλ χωρίς εμένα. Απόδειξη ότι όταν έφυγαν όλοι αυτό και έμεινα εγώ μόνος βασικός πρωταγωνιστής, ο Φώσκολος έβαζε περαστικούς ηθοποιούς ή νέα παιδιά που έπαιζαν μαζί μου. Η σειρά στηρίχτηκε σε εμένα εξ ολοκλήρου και αυτό το έλεγαν και το λένε πλέον όλοι.» 
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου