Η Σελίνα Γκόμεζ μιλάει για την κατάθλιψη και την ψυχική της υγεία (vid & pics)

Πριν από ένα χρόνο περίπου, η Σελίνα Γκόμεζ είχε βρεθεί στο stage των «Αmerican Music Awards» και είχε μιλήσει πρώτη φορά  δημόσια για τη μάχη της με την κατάθλιψη και τις ημέρες που βρέθηκε εθελοντικά σε κέντρο αποκατάστασης, ζητώντας θεραπεία.
«Το 2014 από αυτό το stage ήμουν απόλυτα ειλικρινής μαζί σας. Πρέπει να πω ότι πολλοί από εσάς γνωρίζετε πράγματα για μένα είτε το ήθελα είτε όχι. Πρέπει όμως να σταματήσω. Είχα τα πάντα και τώρα είμαι καταρρακωμένη...

Προσπάθησα τόσο πολύ να μην σας απογοητεύσω και τελικά απογοήτευσα τον εαυτό μου. Δεν χρειάζομαι πια επιβεβαίωση. Το μόνο που μπορώ να πω από τα βάθη της καρδιάς μου είναι πως είμαι ευγνώμων που μπορώ να μοιράζομαι με ανθρώπους που αγαπώ, καθετί που με κάνει χαρούμενη», είχε πει τότε στο λόγο της.
...
Η νεαρή τραγουδίστρια, πρόσφατα, βρέθηκε σε πάνελ συζήτησης με τον παραγωγό Sebastian Bear Mc-Clard και τον σκηνοθέτη Josh Safdie, τους συμμάχους του Ρόμπερτ Πάτινσον στην ταινία «Good Time» και αναφέρθηκε ξανά σε αυτό το κομμάτι της ζωής της.
«Κάποιο καιρό πριν βρισκόμουν ξαπλωμένη στην κλινική και παρακολουθούσα την ταινία Heaven Knows What, ίσως όχι και η καλύτερη επιλογή για τις μέρες που ζούσα» αναφερόμενη στο κινηματογραφικό δράμα που εξιστορεί την ιστορία μιας ηρωινομανούς που καταλήγει στο νοσοκομείο παλεύοντας με τον εθισμό. «Έπαθα εμμονή με τους δημιουργούς της ταινίας και τους εκβίασα να γίνουμε φίλοι», δήλωσε προτού αναφερθεί στις μέρες της πάλης της τον Οκτώβριο του 2016.
«Δεν έχετε ιδέα πόσο απίστευτο είναι να είσαι έγκλειστη μαζί με έξι ακόμη κορίτσια. Κορίτσια αληθινά που δεν νοιάζονται στο ελάχιστο για το ποια ήμουν, κορίτσια που πάλευαν πραγματικά για τη ζωή τους. Ήταν ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που έχω ζήσει μέχρι σήμερα και μια πολύτιμη εμπειρία που με έκανε καλύτερη», κατέληξε.







πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου