Εκατό δεκαεννιά δημιουργίες – συνηθίζεται να παρουσιάζονται, κατά
μέσον όρο, 45 – τόσο γυναικείας όσο και ανδρικής μόδας, παρουσίασε ο
καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, Αλεσάντρο Μισέλ, στο σόου για
την παρουσίαση της κολεξιόν Φθινόπωρο 2017/Χειμώνας 2018, στο Μιλάνο.
Τσάντες, φορεμένες ως κολιέ, περιλαίμια σκύλων, τζάκετ μοτοσυκλετιστών με καρφιά, t-shirts ροκ συναυλίας, μπότες πειρατών, βινύλ παντελόνια, κρίκους μύτης, ισοθερμικά εσώρουχα με το λογότυπο Gucci και πολλά άλλα.
Τα πρώτα δείγματα είχε δώσει το βίντεο της καμπάνιας του οίκου, που είχε τίτλο «Gucci and Beyond»: εξωγήινοι, ιπτάμενοι δίσκοι, γιγάντιες γάτες, δεινόσαυροι (από πλαστικό).«Η μόδα είναι η πιο όμορφη ψευδαίσθηση που μπορεί να έχει κανείς» είχε πει ο Μισέλ.
Ο ισχυρός και δαιμόνιος της μόδας «σπάει κάθε κανόνα του ντιζάιν» και απολαμβάνει τους καρπούς αφού πέρυσι, η Kering, η μητρική εταιρεία του οίκου Gucci, είδε τις πωλήσεις της φίρμας να εκτινάσσονται κατά 17%!
πηγηΤσάντες, φορεμένες ως κολιέ, περιλαίμια σκύλων, τζάκετ μοτοσυκλετιστών με καρφιά, t-shirts ροκ συναυλίας, μπότες πειρατών, βινύλ παντελόνια, κρίκους μύτης, ισοθερμικά εσώρουχα με το λογότυπο Gucci και πολλά άλλα.
Τα πρώτα δείγματα είχε δώσει το βίντεο της καμπάνιας του οίκου, που είχε τίτλο «Gucci and Beyond»: εξωγήινοι, ιπτάμενοι δίσκοι, γιγάντιες γάτες, δεινόσαυροι (από πλαστικό).«Η μόδα είναι η πιο όμορφη ψευδαίσθηση που μπορεί να έχει κανείς» είχε πει ο Μισέλ.
Ο ισχυρός και δαιμόνιος της μόδας «σπάει κάθε κανόνα του ντιζάιν» και απολαμβάνει τους καρπούς αφού πέρυσι, η Kering, η μητρική εταιρεία του οίκου Gucci, είδε τις πωλήσεις της φίρμας να εκτινάσσονται κατά 17%!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου