Μαίρη Συνατσάκη: «Θα αγαπώ για πάντα τον Μύρωνα»

Τρία χρόνια μετά το «Master Chef», παρουσιάζεις μια δική σου εκπομπή.
Εγώ το θεωρώ ένα ολοκαίνουργιο βήμα. Το «Master Chef» δεν το υπολογίζω ως δική μου εκπομπή, γιατί ήταν βασισμένο κυρίως επάνω στους κριτές. Ήταν ένα μαγνητοσκοπημένο πρόγραμμα και ο ρόλος μου πολύ σαφής.
Μετά την κοινή σας πορεία στο MAD, βρίσκεστε ξανά με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο. 

Ανυπομονώ να βγούμε στον αέρα. Νιώθω πιο δημιουργική από ποτέ. Με τον Δημήτρη έχουμε τεράστια χημεία. Με καταλαβαίνει από τη ματιά μου και μόνο. Δεν χρειάζεται να κάνω τίποτε άλλο. Ξέρω ότι με εμένα και εκείνον δεν υπάρχουν κακές ιδέες, παρά μόνο ιδέες που θα προσπαθήσουμε να τις υλοποιήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα.
Ποια είναι η πιο δύσκολη στιγμή που έχετε περάσει από κοινού με τον Δημήτρη; 
Χωρίς να θέλω να υπεισέλθω σε λεπτομέρειες, μια δύσκολη περίοδος ήταν αρκετά χρόνια πριν, σε ένα χωρισμό του. Κάναμε καθημερινά εκπομπή. Είχε ζοριστεί αρκετά. Συζητήσαμε πολύ για τα συναισθήματά του τότε. Και εκείνος μου στάθηκε επίσης σε μέγιστο βαθμό πέρυσι το χειμώνα. Τον είχα ανάγκη και ήταν δίπλα μου βράχος. Του είπα προσωπικά μου πράγματα που ήξεραν το πολύ άλλοι δύο άνθρωποι. Μου συμπαραστάθηκε ως ουσιαστικός φίλος.
Αναφέρεσαι στη μεταβατική περίοδο μετά το χωρισμό σου με τον Μύρωνα Στρατή; 
Ήταν ευρύτερα μεταβατική η περσινή χρονιά. Άλλαξα σπίτι, πήρα καινούργιες αποφάσεις για τη ζωή μου. Δεν μέτρησε καταλυτικά μόνο ο χωρισμός μου με τον Μύρωνα. Εξάλλου όταν ξεκίνησα να κάνω τόσο στενή παρέα με τον Δημήτρη, είχαν περάσει ήδη εννέα μήνες από το χωρισμό μου.
Ο Μύρωνας μιλά με πολύ γλυκά λόγια για σένα. Είναι ένας άνθρωπος που αγαπάς και, αν θες, τον θεωρείς φίλο σου σήμερα;
Θα αγαπώ για πάντα τον Μύρωνα. Ακόμα και το πρώτο δύσκολο διάστημα του χωρισμού μας, ήταν δεδομένη για εμένα τόσο η αγάπη όσο και η σκέψη ότι όλο αυτό που μας συνέβαινε ήταν για καλό. Η σχέση είχε φτάσει σε ένα σημείο που έπρεπε να τελειώσει. Δεν την ξεφτιλίσαμε ούτε τη μειώσαμε. Οπότε δεν αλλάζουν τα συναισθήματα μέσα μου. Τον αγαπώ. Ζήσαμε πάρα πολύ δυνατά πράγματα. Αυτό δεν το αλλάζει κανένας και τίποτα. Η φιλία είναι ιδιαίτερη. Έχει να κάνει τελείως με τις προσωπικότητες των ανθρώπων. Εγώ δεν θέλω να χάνω τους ανθρώπους από τη ζωή μου. Αντιλαμβάνομαι βέβαια ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να γίνεις κολλητός με κάποιον που είχες σχέση. Θα έλεγα όμως πως τον αισθάνομαι άνθρωπό μου τον Μύρωνα.
Έχει γραφτεί ότι είστε πολύ ερωτευμένοι με τον ηθοποιό Σπύρο Χατζηαγγελάκη. Είναι αλήθεια; 
Δεν έχω να ανακοινώσω σε αυτήν τη φάση κάτι για τα προσωπικά μου. Δεν έχω να σου πω αυτή την περίοδο της ζωής μου ότι είμαι με αυτόν ή τον άλλο. Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να βροντοφωνάξω κάτι.
Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι είσαι σε σχέση και απλώς δεν θέλεις να το δημοσιοποιήσεις;

Θέλεις να κάνεις οικογένεια; 
Θέλω να δημιουργήσω οικογένεια. Ειδικά το να φέρεις ένα παιδί στον κόσμο θεωρώ πως είναι ό,τι πιο ουσιαστικό υπάρχει. Με τρομάζει το ότι ολοένα και περισσότερα ζευγάρια χωρίζουν. Θα ήθελα να αποκτήσω παιδί με έναν άνθρωπο με τον οποίο αισθάνομαι σιγουριά. Να μην είναι τόσο απλό το να χωρίσουμε. Αυτό βαρύνει περισσότερο την απόφασή μου να κάνω παιδί.
 πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου