«Σφάζονται» οι σχεδιαστές στα πόδια της Μελάνια Τραμπ

Αναντίρρητα, η Μελάνια, ως Πρώτη Κυρία, θα είναι το στιλιστικό σύμβολο - πιθανά και είδωλο - μιας ολόκληρης χώρας.
Έτσι δεν προκαλεί καμία εντύπωση το γεγονός ότι οι σχεδιαστές μόδας «σφάζονται» για ποιος θα ντύσει τη νέα πρώτη κυρία των ΗΠΑ.

Σε λίγες ημέρες ο σύζυγός της ορκίζεται πρόεδρος της Αμερικής και οι σχεδιαστές θέλουν τόσο να τη ντύσουν για την ορκωμοσία όσο και για τη «θητεία» της ως Πρώτη Κυρία. Υποψηφιότητα έχουν θέσει ως τώρα οι: Τόμι Χίλφιγκερ, Ζακ Πόσεν και Μπι Μάικλ.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν ήταν λίγες οι εμβληματικές φιγούρες στον κόσμο της μόδας που είχαν διαχωρίσει τις θέση τους και είχαν ξεκαθαρίσει ότι δεν θέλουν να δουν δικό τους σύνολο πάνω στη Μελάνια.
Για παράδειγμα, ο Μαρκ Τζέικομπς δήλωσε στο WWD, απερίφραστα: «Δεν έχω κανένα, μα κανένα ενδιαφέρον να "ντύσω" την Μελάνια Τραμπ. Προσωπικά, θα διοχετεύσω κατά πάσα πιθανότητα την ενέργειά μου στο να βοηθήσω αυτούς που θα βλάψει ο Τραμπ και οι υποστηρικτές του».
Λίγο πιο ευγενικός, αλλά εξίσου κάθετος ήταν ο Τομ Φορντ. «Πριν λίγα χρόνια, μου ζητήθηκε να την "ντύσω", και αρνήθηκα. Δεν είναι κατ' ανάγκη το είδωλό μου. Ακόμη κι αν κέρδιζε η Χίλαρι, ούτε αυτή θα φορούσε τα ρούχα μου. «Είναι πολύ ακριβά. Και δεν το εννοώ κακότροπα. Δεν είναι με τεχνητό τρόπο ακριβά. Είναι το πόσο κοστίζει το να τα φτιάξεις» είπε στο The View.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου