Πηνελόπη Αναστασοπούλου: Το «δυνατό» μήνυμα της – «Να διώξω τον φόβο μου, να σταθώ εκεί που φοβάμαι»

 

Σε καλοκαιρινή περιοδεία βρίσκονται η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και ο Ορέστης Τζιόβας με τη θεατρική παράσταση «Νυφικό κρεβάτι».

Η ηθοποιός, μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram μοιράζεται με τους διαδικτυακούς της φίλους στιγμιότυπα από την καθημερινότητα της.

Στο τελευταίο της μήνυμα στα social media, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου έγραψε ένα ηχηρό μήνυμα.

Επιλέγοντας αγγλικούς στίχους, η ηθοποιός στο μήνυμα της αναρωτήθηκε αρχικά: «Είμαι αρκετά γενναία; Είμαι δυνατή αρκετά; Να ακολουθήσω την επιθυμία που καίγεται μέσα μέσα, να διώξω το φόβο, να σταθώ εκεί που φοβάμαι».

Στην συνέχεια του μηνύματος της η Πηνελόπη Αναστασοπούλου κατέληξε πως: «Εγώ είμαι αυτή που περίμενα να ουρλιάξει σαν σειρήνα. Ζωντανή και να καίγομαι. Εγώ είμαι η φωτιά».

TAGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου