H αινιγματική απάντηση του Μαυρίδη για τον χωρισμό του με την Νικολέττα Ράλλη

Έντονες είναι οι φήμες το τελευταίο διάστημα που θέλουν τον Γιώργο Μαυρίδη και την Νικολέττα Ράλλη να έχουν τραβήξει χωριστούς δρόμους. Όλα ξεκίνησαν όταν την περασμένη Παρασκευή ο κοινός τους φίλος Νίκος Αναδιώτης που κατά κάποιο τρόπο ήταν και υπαίτιος για αυτή τη γνωριμία, αποκάλυψε άθελα του το χωρισμό τους στον αέρα της εκπομπής «Τι λέει;».
Ο Γιώργος Μαυρίδης βρέθηκε στην Κύπρο και στο «Λούης Night Show». Στο επεισόδιο που θα προβληθεί την Παρασκευή ρωτήθηκε για πρώτη φορά για το χωρισμό του με τη Νικολέττα Ράλλη.
Αν και αρχικά προσπάθησε να αποφύγει την απάντηση, τελικά ο παρουσιαστής και tattoo artist αρκέστηκε να πει:
«Όλα καλά φίλε μου. Είμαι πάρα πολύ καλά. Είμαι χαμογελαστός, περνάω μια χαρά, είμαι μια χαρά. Είμαι μια χαρά. Μόνος δεν είμαι ποτέ, έχω τη Μόλυ. Η μεγάλη αγάπη της ζωής μου. Οι γυναίκες φίλε μου, πηγαίνουν, έρχονται στη ζωή σου. Η μαμά σου μένει…».

Δείτε το βίντεο με όσα είπε:
..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου