Η Όπρα Γουίνφρεϊ παραδέχεται ότι έκανε ένα λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι

Η αυτοδιάγνωση είναι μια συνήθεια που καλώς ή κακώς αρκετοί κάνουν. Όταν παρουσιάζεται ένα πρόβλημα υγείας, πολλοί μπαίνουν στον πειρασμό να ψάχνουν στο διαδίκτυο να βρουν τι έχουν.
Σε αυτήν την παγίδα έπεσε και η Όπρα Γουίνφρεϊ, η οποία έγραψε για την πρόσφατη εμπειρία που βίωσε στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού που εκδίδει «Ο, The Oprah Magazine».
Πριν λίγο καιρό η 64χρονη επιχειρηματίας, παρουσιάστρια, ηθοποιός και ακτιβίστρια διαπίστωσε πως η αριστερή πλευρά του πηγουνιού της είχε διογκωθεί. Προσέφυγε, λοιπόν, στο Google αναζητώντας διάγνωση για «πρησμένους λεμφαδένες».

«Κανένα από τα αποτελέσματα δεν ήταν καλό. Για τις επόμενες τέσσερις ώρες σκεφτόμουν τα χειρότερα. Γιατί να διογκωθεί ξαφνικά ο λαιμός; Ίσως να μην ήταν ξαφνικό. Ίσως οτιδήποτε κι αν ήταν αυτό να μεγάλωνε για μέρες ή για μεγαλύτερο διάστημα και εγώ το πρόσεξα τώρα», γράφει χαρακτηριστικά. Αμέσως έκλεισε ραντεβού σε γιατρό.
«Όταν εν τέλει άνοιξα το στόμα μου, ήμουν προετοιμασμένη να ακούσω από τη γιατρό να λέει "λυπάμαι κυρία Γουίνφρεϊ, έχετε... μια τρομακτική αρρώστια". Αυτό όμως που μου είπε ήταν "νομίζω πως οι σιελογόνοι αδένες σας είναι μπλοκαρισμένοι. Πηγαίνετε σπίτι σας πιείτε αρκετό νερό και προσπαθήστε να πιπιλίσετε λίγα λεμόνια ώστε να τονώσετε τους αδένες σας».
Ακόμα και τότε όμως η Όπρα είχε τις αμφιβολίες της και χρειάστηκε να επισκεφθεί και δεύτερο γιατρό για να πάρει μια δεύτερη γνώμη.
«Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Είχε ανέβει η πίεση μου με το να σκέφτομαι πως θα αλλάξει η ζωή μου ώστε να αντιμετωπίσω την ασθένεια οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή. Δεν είναι δυνατόν να μου λένε να πιω νερό και να γλύφω λεμόνια». Κι όμως είναι, αφού και ο δεύτερος γιατρός έκανε την ίδια διάγνωση, ενώ έπειτα από δύο μέρες το εξόγκωμα εξαφανίστηκε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου