Στο Παρίσι ζούσα με 40 ευρώ την εβδομάδα & έτρωγα ρύζι: η Ιρίνα Σάικ θυμάται

Οι ένοικοι ενός ακριβού ξενοδοχείου στη γαλλική Ριβιέρα γυρνάνε το κεφάλι τους. Αφορμή; Η καλλονή από τη Ρωσία Ιρίνα Σάικ που φωτογραφίζεται φορώντας μαγιό για το περιοδικό της Evening Standard.Λίγο καιρό μετά, στη Νέα Υόρκη, η Jane Mulkerrins συνεντευξιάζει την 32χρονη στο σπίτι της στη Νέα Υόρκη. Άλλωστε η Σάικ που μετράει περισσότερους από 10 εκατομμύρια followers στο Instagram, ήταν σύντροφος του Κριστιάνο Ρονάλντο για μια πενταετία και σήμερα είναι η γυναίκα στη ζωή του Μπράντλεϊ Κούπερ, έχει καταφέρει πολλά.

"Δεν έγινα μοντέλο επειδή ήθελα να είμαι διάσημη" λέει. "Το έκανα για να βγάλω χρήματα" λέει η Σάικ που μεγάλωσε στην πόλη του Yemanzhelinsk και ποτέ δεν είχε δει περιοδικό μόδας πριν δηλώσει συμμετοχή στο διαγωνισμό ομορφιάς Miss Chelyabinsk το 2004.
- Πηγή: Ellen von Unwerth for ES Magazine
- Πηγή: Ellen von Unwerth for ES Magazine
- Πηγή: Ellen von Unwerth for ES Magazine
- Πηγή: Ellen von Unwerth for ES Magazine
- Πηγή: Ellen von Unwerth for ES Magazine
- Πηγή: Ellen von Unwerth for ES Magazine
- Πηγή: Ellen von Unwerth for ES Magazine
- Πηγή: Ellen von Unwerth for ES Magazine


Η κόρη ενός ανθρακωρύχου, του Valery, που πέθανε όταν η Σάικ ήταν 14 και της δασκάλας κλασικού πιάνου, της Όλγας, μεγάλωσε χωρίς χρήματα αλλά με παιδεία.
"Πηγαίναμε με το λεωφορείο να παρακολουθήσουμε παραστάσεις μπαλέτου, όπερας και θεάτρου" λέει για τα χρόνια στην πατρίδα της, πριν γίνει 20 χρονών και αναζητήσει μια καλύτερη τύχη στη Γαλλία.
"Δεν είχα ιδέα τι σημαίνει να είσαι μοντέλο στο Παρίσι" λέει ανάμεσα σε άλλα το top model Ιρίνα Σάικ που κατάφερε να γίνει από ένα κορίτσι που μεγάλωσε στην ανέχεια και τη φτώχεια στη Σιβηρία μία από τις πλέον ακριβοπληρωμένες καλλονές στη μόδα των καιρών μας.
Η Σάικ, μητέρα πλέον μίας κόρης και σύντροφος του Μπράντλεϊ Κούπερ μίλησε στην εφημερίδα Evening Standard για την περιπέτεια της ζωής της.
"Το μόνο που ήθελα ήταν να κάνω μια, δύο φωτογραφήσεις σε καταλόγους να στείλω λεφτά πίσω στο σπίτι. Δεν μιλούσα καν αγγλικά" λέει. Σήμερα, 11 χρόνια μετά, η Σάικ ξέρει μεν να μιλάει αγγλικά, όμως η προφορά της μαρτυρεί την καταγωγή της.
"Στο Παρίσι έμενα σε μια τρύπα, ένα μικρό διαμέρισμα με άλλα κορίτσια. Είχα μόλις 40 ευρώ στη διάθεση μου την εβδομάδα. Τις Κυριακές τρώγαμε όλες ρύζι, καμία δεν είχε χρήματα για κάτι περισσότερο" είπε.
"Οι περισσότερες με χλεύαζαν, έλεγαν ότι δεν μοιάζω με μοντέλο. Σχολίαζαν τις καμπύλες μου, τις αναλογίες, την επιδερμίδα μου και δεν είχαν να πουν κάποιο καλό λόγο γιατί ήμουν πολύ σέξι για τα γούστα τους και τα δεδομένα της βιομηχανίας μόδας" λέει.
Η Σάικ πλέον μεγαλώνει την κόρη της στο West Village της Νέας Υόρκης, δίνοντας της όλα όσα είχαν λείψει σε εκείνη, όταν μεγάλωνε μέσα στη φτώχεια της επαρχιακής Ρωσίας.

"Είμαι αυστηρή! Είμαι super αυστηρή!"

Irina Shayk Swimsuit Photoshoot01
"Και βέβαια δεν πρόκειται να της κάνω γυμνάσια για να σκληραγωγηθεί αλλά δεν έχει να κάνει η οικονομική επιφάνεια μιας οικογένειας με τις αξίες που μαθαίνεις στα παιδιά σου" λέει η Σάικ ως μητέρα.
"Η μητέρα και η γιαγιά μου (σσ. και οι δύο εργάζονταν στις μυστικές υπηρεσίες για τον Κόκκινο Στραττό) με είχαν προσγειωμένη, με έμαθαν να εκτιμώ όσα έχω, να σέβομαι τους πρεσβύτερους και να έχω τρόπους. Αυτά όλα θα τα περάσω και στην κόρη μου" προσθέτει.
"Είμαι από τη Ρωσία οπότε ναι, είμαι αυστηρή. Και είμαι και Αιγόκερως, οπότε είμαι εκνευριστικά αυστηρή" λέει η Σάικ.
"Ζούμε στον 21ο αιώνα, οι γυναίκες έχουν δικαίωμα να εκφράζουν τον ερωτισμό τους, δεν πρέπει να νιώθουν ντροπή για το σώμα και την εικόνα τους" λέει. "Δεν κάνω ποτέ topless, αλλά αυτό είναι δική μου επιλογή. Αλλά όταν κάποιος μου ζητήσει να κάνω γυμβνό για ένα project που μου αρέσει δεν θα αρνηθώ. Νομίζω είναι τέχνη. Είναι τέχνη!" επιμένει.
"Κάθε φορά που θα συναντήσω φίλους για να διασκεδάσουμε κάπου έξω τους λέω να μην έχουν ανοιχτά τα κινητά τους, αλλιώς δεν θα είμαι στην παρέα τους" αναφέρει η Σάικ που θέλει να ορίζει την online παρουσία της αναρτώντας μόνο ότι θέλει εκείνη, όχι οι άλλοι.
Η Σάικ φωτογραφήθηκε από την Ellen Von Unwerth σε κάποια στιγμιότυπα από το καλοκαίρι της ζωής της. Διαβάστε όλη τη συνέντευξη εδώ.

Διαβάστε επίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου