Η εξομολόγηση της Selena Gomez και το δημόσιο ευχαριστώ στη φίλη της

Ανοικτά για την μεταμόσχευση νεφρού και την ιστορία της απόφασης μίλησαν η Selena Gomez  και η φίλη της Francia Raisa η οποία έσωσε τη ζωή της τραγουδίστριας.
«Επειδή το έκανε. Αυτό ήταν. Υποθέτω είχα φτάσει σε ένα σημείο που πραγματικά ήταν ζήτημα ζωής και θανάτου», είπε η τραγουδίστρια, που ευχαρίστησε για μια ακόμη φορά τη φίλη της, στην κοινή τους συνέντευξη στο NBC News.
Η συνέντευξη αναμένεται να μεταδοθεί την επόμενη εβδομάδα, αλλά στο μικρό απόσπασμα το
οποίο δόθηκε στη δημοσιότητα, η Gomez δηλώνει ότι δεν ήθελε να ζητήσει από κανέναν να είναι δωρητής αλλά η φίλης της προσφέρθηκε κι έτσι αποφάσισαν να το κάνουν.
«Τα νεφρά μου ήταν απλώς τελειωμένα. Αυτή ήταν η αλήθεια και δεν ήθελα να το ζητήσω από κανέναν άνθρωπο στη ζωή μου... κι εκείνη προθυμοποιήθηκε μόνη της και το έκανε», πρόσθεσε.
Η μεταμόσχευση έγινε πρωτοσέλιδο στα ΜΜΕ, όταν η Gomez πόσταρε στον λογαριασμό της στο Instagram τις δυο τους σε δωμάτιο νοσοκομείου.
«Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω το πώς θα μπορούσα ποτέ να ευχαριστήσω την καλή μου φίλη Francia Raisa. Μου έκανε το υπέρτατο δώρο και θυσία μαζί δίνοντάς μου το νεφρό της. Νιώθω απίστευτα ευλογημένη. Σ' αγαπάω τόσο πολύ αδερφούλα» είχε γράψει στο μήνυμά της η 25χρονη τραγουδίστρια.
Η Selena Gomez υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση νεφρού λόγω της χρόνιας μάχης που δίνει με το αυτοάνοσο νόσημα του Λύκου.
..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου