Μάιλι Σάιρους: Γιατί τελικά δεν εγκατέλειψε την Αμερική του Τραμπ ( foto-vds )

Η Μάιλι Σάιρους, βαφτισιμία της Ντόλι Πάρτον και αιώνια λολίτα της αμερικανικής showbiz, έδωσε επιτέλους απαντήσεις σε όλους όσοι επιμένουν να την παρενοχλούν στα social media της απαιτώντας να τηρήσει την υπόσχεση της -να εγκαταλείψει τις ΗΠΑ μετά τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ και την είσοδο του στο Λευκό Οίκο.

"Δεν πρόκειται, να φύγω από τη χώρα. Γιατί αυτό είναι σαν να εγκαταλείπω τη χώρα μου τη στιγμή που πιστεύω ότι έχω κάτι καλό να
πω... Μετράει, πραγματικά, το πού είμαι; Γιατί όπου και να είμαι, η φωνή μου θα ακουστεί, και θα το εξασφαλίσω αυτό" λέει η Μάιλι Σάιρους στο NME.
Η 24χρονη πολιτικοποιημένη και υποστηρίκτρια των Μπέρνι Σάντερς & Χίλαρι Κλίντον αποκάλυψε επιπλέον ότι το κομμάτι "Inspired" από το νέο της album "Younger Now" είναι αφιερωμένο στην πρώην πρώτη κυρία των ΗΠΑ.
"Δεν πολεμάω τη φωτιά με φωτιά, το μίσος με μίσος. Πολεμάω το μίσος με αγάπη. Δίνω αυτή τη συναυλία στο Λας Βέγκας, και για 'Το Κόμμα στις ΗΠΑ' (σσ:εννοεί το κόμμα Τραμπ)" προσθέτει η Σάιρους.
miley2
"Στις οθόνες θα αναγράφονται οι λέξεις 'εκπαίδευση', 'ιατροφαρμακευτική περίθαλψη', 'ισότητα', 'δικαιοσύνη', 'ελευθερία', 'απελευθέρωση', 'έκφραση'. Αυτά είναι τα συστατικά που συνθέτουν τη χώρα μας. Δεν είναι αποδεκτό ένα κόμμα για τις ΗΠΑ αν είναι γεμάτο μίσος, διακρίσεις, τείχη, βία και όλα αυτά τα πράγματα" τόνισε η Σάιρους που θα κάνει τη δική της πολιτική από τη μεγάλη σκηνή του θεάματος της.


Διαβάστε επίσης
Τραμπ: Ενέργεια που αντιπροσωπεύει το απόλυτο κακό η επίθεση στο Λας Βέγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου