Cindy Crawford: Πώς αντέδρασε η κόρη της όταν έμαθε ότι θα περπατήσουν στο ίδιο runway;

H Cindy Crawford με αφορμή την εμφάνισή της στο fashion show της Donatella Versace στη Milan Fashion Week μίλησε τόσο για τα συναισθήματά της όταν ξαναπερπάτησε στην πασαρέλα μαζί με τις Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Carla Bruni και Helena Christensen όσο και για την κόρη της, Kaia Gerber που συμμετείχε κι εκείνη στο ίδιο show.

Η Cindy Crawford θυμάται τα 90s, τη χρυσή δεκαετία του modelling «σαν να ήταν χθες».
«Είχα να δω την Carla (Bruni) αρκετό καιρό σε σχέση με τις άλλες, αλλά έχει διαφορά το να τρώτε μαζί μεσημεριανό από το να περπατάτε δίπλα δίπλα στο catwalk. Νιώθουμε όλες μέλη της οικογένειας Versace, αυτό το brand ήταν ιδιαίτερα σημαντικό στο ξεκίνημα της καριέρας μου» δήλωσε η Cindy.




Αυτό βέβαια δεν ήταν το μόνο ωραίο στοιχείο της βραδιάς, αφού στην ίδια πασαρέλα περπάτησε και η κόρη της, Kaia Gerber. «Εμένα με έκλεισαν πριν την Kaia – δεν νομίζω ότι η Donatella είχε ιδέα πως η κόρη μου επρόκειτο να περπατήσει στα φετινά catwalks. Είχαμε ξεκινήσει να μιλάμε μήνες πριν σχετικά με το πώς θα γινόταν να συγκεντρωθούμε όλες προκειμένου να τιμήσουμε τον Gianni».

Πώς αντέδρασε όμως η Kaia όταν έμαθε ότι θα μοιραστεί το ίδιο runway με τη διάσημη μαμά της;
«Περίμενε, δηλαδή θα βγούμε μαζί;» είπε στην μαμά της και η Cindy της απάντησε: «Ελπίζω όχι, δεν θα ήθελα να περπατήσω δίπλα σου, προτιμάω να είμαι με τις γυναίκες της ηλικίας μου».

Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου