Eurovision 2017: Demy: Θεωρώ κι ελπίζω πως είμαι προετοιμασμένη για τα καλά και τα κακά

Η Demy μίλησε για τα συναισθήματά της λίγο πριν εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision.
Και ξαφνικά Γιουροβίζιον! Ποιες είναι οι σκέψεις και ποια τα συναισθήματά σου για την επιλογή σου από την κρατική τηλεόραση; Πώς προέκυψε η τηλεόραση;
Είμαι, όπως είναι φυσικό, πολύ χαρούμενη και ανυπόμονη για αυτά που έρχονται. Θέλω να ζήσω την εμπειρία όσο το δυνατόν περισσότερη θετική ενέργεια και όσο το δυνατόν λιγότερο άγχος.
Με τον Δημήτρη Κοντόπουλο και τον Φωκά Ευαγγελινό, οι οποίοι έχουν ένα ιστορικό επιτυχημένων συμμετοχών στη Γιουροβίζιον, έχω ξανασυνεργαστεί πολλές φορές κι έχουμε φιλική σχέση. Τα τελευταία χρόνια συζητάμε το ενδεχόμενο να πάμε όλοι μαζί, που και για εμένα ήταν βασικό για μια πιθανή συμμετοχή, αφού τους εμπιστεύομαι απόλυτα. Εφέτος, λοιπόν, οι συγκυρίες και το timing ήταν σωστά.
Είσαι έτοιμη να διαχειριστείς αυτό το τσουνάμι κριτικής που θα δεχτείς;
Είναι αλήθεια ότι η Γιουροβίζον προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον κι εμπνέει σχόλια κάθε είδους. Θεωρώ κι ελπίζω πως είμαι προετοιμασμένη για τα καλά, τα κακά, ακόμα και τ’ άδικα και τ’ ανούσια ενδεχομένως. Προσπαθώ να βρίσκω τις άμυνές μου και να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ν’ απολαύσει το ταξίδι!
Τα τελευταία χρόνια επί της ουσίας δεν γνωρίζουμε τίποτα για την προσωπική σου ζωή. Είναι επιλογή σου να μένει στο σκοτάδι ή δεν υπάρχει κάποιο update στα ερωτικά σου;
Επιλογή μου και τώρα, όπως και από την αρχή. Δεν κρύβομαι, ούτε καταπιέζομαι, αλλά σίγουρα ούτε την προβάλλω.
Πηγή: Tlife

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου