Η Κόνι Μεταξά μεταμορφώθηκε σε Κλεοπάτρα

Η Κόνι Μεταξά «ξαναχτυπά» μέσω του λογαριασμού της στο Instagram, αυτή τη φορά ντυμένη ως Κλεοπάτρα για χάρη της Αποκριάς.
Οι φωτογραφίες που ανάρτησε απέσπασαν τα θετικά σχόλια των διαδικτυακών της φίλων και χιλιάδες likes…

k1
Σημειώνεται πως σε πρόσφατη συνέντευξή της, η Κόνι απάντησε για τις προκλητικές φωτογραφίες της με έναν… ιδιαίτερο τρόπο: «Είναι αλήθεια προκλητικές οι φωτογραφίες μου; Αν κοιτάξεις διεθνείς λογαριασμούς Instagram θα καταλάβεις ότι αυτό που κάνω εγώ δεν είναι καθόλου προκλητικό. Στην Ελλάδα αυτό δεν το καταλαβαίνουν. Είναι άποψη, είναι art και έχει concept. Δεν είμαι εγώ "άκυρη" σε ένα κρεβάτι γυμνή στις φωτογραφίες. Ανεβάζω μια φωτογραφία και στην Ελλάδα γράφουν "τα πέταξε όλα έξω η κόρη του Πανταζή".
k2
Καθόλου δε με φτιάχνει αυτό. Εσένα θα σε έφτιαχνε; Ούτε ωραία και σέξι με κάνει να νιώθω. Ξέρεις τι λέω; Βλάχοι είναι. Βλαχιά είναι αυτό. Ναι, τα πετάω όλα, αλλά έχω στυλ και φινέτσα. Δε με νοιάζει τι θα πουν αυτοί που θα το διαβάσουν αυτό. Το μόνο που κάνετε όταν με κράζετε είναι να μου δίνετε και άλλους followers στο Instagram. Και τελικά να βγάζω πιο πολλά λεφτά».
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Konnie Metaxa (@kmetaxa) στις
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Konnie Metaxa (@kmetaxa) στις
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Konnie Metaxa (@kmetaxa) στις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου