H Pamela Anderson φωτογραφίζεται στην Ύδρα για τη Vivienne Westwood

H Pamela Anderson πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017.
Η Pamela Anderson πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood SS17, από τον θρυλικό φωτογράφο Juergen Teller.
Όπως και με την collection για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017, η καμπάνια ήταν επηρεασμένη από τη Μεσόγειο και η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα. "Το νησί είναι η Ύδρα, όπου έχω σπίτι," είπε ο Teller. "Έμοιαζε τέλειο για αυτό. Μας άρεσε η περιπέτεια. Η Vivienne, o Andreas και η Pamela είναι όλοι υπέροχοι άνθρωποι για να δουλέψεις μαζί τους. Και οι τρεις τους έδωσαν τόσα πολλά στην φωτογράφιση. Λατρεύω να δουλεύω μαζί τους. Υπάρχει μία εμπιστοσύνη μεταξύ μας και δουλεύουμε πολύ ελεύθερα."
 "Λατρεύω τον αυθορμητισμό. Ήμουν στο Λονδίνο. Ο Andreas μου ζήτησε να έρθω στην Ελλάδα μαζί τους," θυμάται η Anderson. "Τότε κάναμε φωτογράφιση στο σπίτι του Juergen. Λατρεύω την αποκαλυπτική αίσθηση όταν κάνουμε φωτογράφιση.''

"Έχω ακούσει από την Vivienne πως κάθε μέρα είναι μια ευκαιρία," συνεχίζει. "Αυτό δεν μπορεί να είναι αθόρυβο. Πρέπει να είμαι συγκεκριμένη και να δουλεύω πολύ σκληρά κάθε μέρα για να εμπλακώ στον κόσμο. Ως αναγνώστρια και κάποια που αγαπάει την τέχνη -και ακτιβίστρια.''
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η ηθοποιός και μοντέλο έχει ποζάρει για την Vivienne Westwood -για την ακρίβεια, έχει πρωταγωνιστήσει σε τρεις διαφορετικές διαφημίσεις για τον οίκο, μαζί με την καμπάνια Save The Arctic πέρυσι.

LADYLIKE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου