Πυρ και μανία ο σύζυγος της Μαριόν Κοτιγιάρ: «Ηλίθιες και αβάσιμες κατηγορίες»

Ο σύζυγος της Μαριόν Κοτιγιάρ, Κανέ Γκιγιόμ, είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης και σεναριογράφος και δεν απασχολεί τα Μέσα. Όμως, το διαζύγιο της Αντζελίνα Τζολί με τον Μπραντ Πιτ και οι φήμες που ήθελαν την Κοτιγιάρ να είναι η πέτρα του σκανδάλου, τον έκαναν να ξεσπάσει.
Κάνοντας λόγο για «ηλίθιες και αβάσιμες κατηγορίες» ο γοητευτικός ηθοποιός επιτίθεται στα ΜΜΕ και εκφράζει την απεριόριστη αγάπη του για τη σύζυγό του, η οποία είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί τους.

Διαβάστε τι έγραψε:
«Δεν συνηθίζω να σχολιάζω τις φήμες που διαδίδονται για εμάς ... Δεν συνηθίζω να μιλάω για την προσωπική μου ζωή και μέχρι τώρα την έχω πάντα προστατεύσει με πολλή προσοχή... Αλλά η μανία των ταμπλόιντ, η βλακεία κάποιων ανθρώπων που αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι, το μίσος ορισμένων χρηστών που αισθάνονται ισχυρότεροι πίσω από ένα πληκτρολόγιο, με πίεσαν για να ομολογήσω την έτσι κι αλλιώς, υπερηφάνεια μου, την αγάπη μου, το σεβασμό μου και το θαυμασμό που τρέφω για Μαριόν που είναι τόσο δυνατή και έξυπνη μπροστά στις ηλίθιες και αβάσιμες κατηγορίες.
Νομίζω ότι υπάρχουν για όλους μας πολύ σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθούμε αυτή τη στιγμή και τώρα είναι καιρός να προχωρήσουμε και να ανεβάσουμε το επίπεδο. Αν είναι να υπάρχει πολλή δουλειά για κάποιους, θα ήθελα να είναι θετική. Και όπως είπε ο Μαριόν ελπίζω να γίνετε καλύτεροι και να προσβλέπετε σε κάτι στη ζωή σας εκτός από το να αναμεταδίδετε συνεχώς σκ@τ@».



 πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου