Περιμένουν το δεύτερο παιδί τους και πλέουν σε πελάγη ευτυχίας

Το δεύτερο παιδί τους περιμένουν η Mila Kunis και ο Ashton Kutcher. Το διάσημο ζευγάρι, είκοσι μήνες μετά τον ερχομό της κόρης τους, περιμένει ένα αγοράκι σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού People. Το κοριτσάκι τους γεννήθηκε τον Οκτώβριο του 2014 και το ζευγάρι παντρεύτηκε τον Ιούλιο του 2015. Το περασμένο μήνα  ηθοποιός μιλώντας  στην εκπομπή Entertainment Tonight αποκάλυψε πως η μητρότητα της έχει αλλάξει τη ζωή:

mfdsfn2
«Από όταν έγινα μητέρα επαναπροσδιόρισα τη ζωή μου και το λέω αυτό με κάθε ειλικρίνεια. Από τα 20 μου ταξίδευα, έκανα διάφορα και ήμουν πολύ εγωίστρια με την καλή έννοια. Δεν μετανιώνω για τίποτα. Ο ερχομός της κόρης μου με έκανε να συνειδητοποιήσω πόσο απίστευτα ανιδιοτελής θέλω να είμαι. Όταν αποφασίσαμε ότι θέλουμε να γίνουμε γονείς σταματήσαμε να είμαστε εγωιστές. Από τη φύση μας οι άνθρωποι είμαστε πολύ εγωιστές, αλλά θέλαμε τόσο πολύ να κάνουμε οικογένεια. Η απόκτηση ενός παιδιού είναι σίγουρα μια διαδικασία μάθησης».
mfdsfn3
Στα επαγγελματικά της η νέα ταινία της Mila είναι κωμωδία και έχει τίτλο «Bad Moms» θα κάνει πρεμιέρα στις 29 Ιουλίου. Ο Ashton ήταν παντρεμένος με την Demi Moore από το 2005 ως το 2013.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου