H Demi Lovato φωτογραφίζεται ολόγυμνη και χωρίς make-up γιατί μπορεί ( picture+video )

Προκειμένου να γιορτάσει το πιο προσωπικό της άλμπουμ, η διάσημη τραγουδίστρια σκέφτηκε να ποζάρει για το Vanity Fair χωρίς καθόλου ρούχα, photoshop και μακιγιάζ.


H Demi Lovato είναι μόλις 23 ετών και είναι ήδη μία από τις πιο αναγνωρισμένες τραγουδίστριες των ΗΠΑ με τα άλμπουμ της να μοσχοπουλάνε σαν φρεσκοψημένα cupcakes σοκολάτας.
Επίσης, το 2013 η Demi κατέλαβε την 26η θέση στις 100 πιο καυτές γυναίκες του πλανήτη στη λίστα του Maxim, καθώς και τη 2η θέση στους 50 πιο κοινωνικούς καλλιτέχνες σύμφωνα με το Billboard (το κορίτσι είναι και φιλάνθρωπος).
Προκειμένου να προωθήσει το νέο της άλμπουμ, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στον Οκτώβριο και λέγεται Confident, η Lovato θα φωτογραφιζόταν για το περιοδικό Vanity Fair από τον Patrick Ecclesine...με ρούχα.
Έλα όμως που το κορίτσι ήταν πολύ επηρεασμένο από το θάνατο του προπάππου της, Buddy Moore, ο οποίος πέθανε μία μέρα πριν το shooting, και έτσι εντελώς αυθόρμητα έκανε την παρακάτω σκέψη την οποία βεβαίως βεβαίως και γνωστοποίησε στους παρευρισκόμενους μακιγιέρ, στυλίστες, βοηθούς και τον φωτογράφο:
"Αν έμαθα κατι την προηγούμενη μέρα, είναι ότι η ζωή είναι πολύ μικρή. Πρόκειται να βγάλω ένα άλμπουμ, το οποίο επιτέλους αντιπροσωπεύει αυτό που ακριβώς είμαι. Πώς θα γιορτάσω αυτό το νέο κεφάλαιο στη ζωή μου; Τι σημαίνει να έχεις αυτοπεποίθηση; Σημαίνει να τα αφήνεις όλα πίσω, να είσαι αυθεντική, να λες ότι δεν μου καίγεται καρφί και είμαι αυτή που είμαι. Θέλω να δείξω την πλευρά μου την αληθινή, την απελευθερωμένη. Τι λέτε να κάναμε μία φωτογράφιση τελείως ωμή; Super sexy, αλλά χωρίς make up, χωρίς πολλά φώτα, χωρίς retouching και χωρίς ρούχα. Ας το κάνουμε εδώ. Ας το κάνουμε τώρα".
Και ορίστε λοιπόν οι φωτογραφίες:


 

 

 


 

 

  Ladylike

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου