Σάλος με την αποκάλυψη του Boy George ότι έχει κοιμηθεί με τον Prince

Οι κάμερες κατέγραφαν τα πάντα, το ριάλιτι σόου The Voice στη Βρετανία βρισκόταν σε εξέλιξη και οι coaches ήταν στη θέση τους. Αλλά η ροή του προγράμματος δεν ήταν η αναμενόμενη. Στη μια από τος καρέκλες των κριτών, καθόταν ο γνωστός μουσικός των 80’s, Boy George ο οποίος αν και «φρέσκος» στη συγκεκριμένη θέση, κατάφερε και προκάλεσε αναστάτωση.
Ο 54χρονος καλλιτέχνης,
αποκάλυψε ότι έχει κοιμηθεί με τον επίσης διάσημο σταρ, Prince, κάτι που ξεσήκωσε το κοινό με αποτέλεσμα οι παραγωγοί του σόου να σταματήσουν το γύρισμα. Ο Boy George καθόταν στο πάνελ των κριτών, δίπλα στον Will.i.am, τον Ricky Wilson και την Paloma Faith, λέγοντας με ποιους έχουν συνεργαστεί. Ο βρετανός τραγουδιστής, γνωστός για το εκκεντρικό του στιλ, είπε με ενθουσιασμό «έχω κάνει ντουέτο με μερικούς από τους σημαντικότερους τραγουδιστές της τζαζ και της σόουλ, όπως οι Luther Vandross και Smokey Robinson», είπε ο George.
Με τη σειρά της, η Paloma Faith, συμπλήρωσε: «Αν λέμε ονόματα καλλιτεχνών της σόουλ, τότε εγώ έχω συνεργαστεί με τον Prince», για να απαντήσει ξανά ο Boy George πως «ξέχνα το αυτό αγάπη, εγώ έχω κοιμηθεί με τον Prince!».
Μετά τη συγκεκριμένη αποκάλυψη, το κοινό «αφήνιασε», όπως γράφουν τα τοπικά μίντια με αποτέλεσμα οι παραγωγοί να αναγκαστούν να σταματήσουν το γύρισμα. Ακολούθως, οι παραγωγοί πλησίασαν και μίλησαν με τους κριτές, ενώ η πέτρα του σκανδάλου, ο 54χρονος George, άρχισε να τα «μαζεύει», λέγοντας ότι δεν έχει κοιμηθεί με τον Prince και πως απλά είχε μια αφίσα του στο δωμάτιό του.
c0xqols3
Ο Boy George
ogioyega
Ο Prince
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου