Charlotte McKinney: Νιώθω χοντρή και άσχημη

ο ακούσαμε και αυτό. Μία από τις πιο πολυπόθητες γυναίκες νιώθει χοντρή και άσχημη και εμείς δεν έχουμε παρά να κοιταχτούμε μεταξύ μας με απορία. Συγκεκριμένα, η Charlotte McKinney είπε στο περιοδικό Galore τα εξής: «Μπορώ να νιώσω πολύ άσχημα για τον εαυτό μου ειδικά αν πάρω στα σοβαρά όλα αυτά που γράφονται για μένα στο διαδίκτυο.
Είναι στιγμές που νιώθω απίστευα άσχημη ή χοντρή και το συναίσθημα είναι χάλια. Συνήθως, προσπαθώ να έχω θετική στάση καθώς είμαι πολύ ευγνώμων για όσα έχω κάνει και τη ζωή που ζω αλλά σίγουρα πρέπει να δουλέψω σκληρά για να μη νιώθω ανασφαλής» .
Τώρα αυτά τα λέει για να της πούμε ότι είναι sex symbol; Δεν ξέρουμε. Το μόνο  που ξέρουμε είναι ότι αυτό μπορεί να συμβεί καμιά φορά, αν αναλογιστείς ότι μέχρι και οι superstar τυχαίνει να έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Τους βρήκαμε στη Huffington Post και σου τους παρουσιάζουμε.
Mariah Carey

Κι όμως η Mariah Carey που έχει κερδίσει πάνω από 200 μουσικά βραβεία είπε σε συνέντευξή της το 2009: «Καταλαβαίνω ότι οι άνθρωποι με θεωρούν ανόητη. Πάντα είχα χαμηλή αυτοεκτίμηση και ακόμα έχω». Τι έχει να πει γι' αυτό ο δισεκατομμυριούχος φίλος της;
David Bowie

Το πιστεύεις ότι και ο David Bowie είχε εξομολογηθεί στα ‘70s ότι είχε τέτοιου είδους προβλήματα; Ποιος; Ο David Bowie...«Είχα τεράστια προβλήματα με την εικόνα μου και πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση, που έκρυβα γράφοντας εμμονικά και κάνοντας συναυλίες. Ένιωθα πολύ ανεπαρκής και σκεφτόμουν ότι η δουλειά ήταν το μόνο πράγμα που άξιζε».
Serena Williams

Η πρωταθλήτρια τένις αποκάλυψε στην Oprah ότι σαν παιδί προσπαθούσε να μοιάσει στην αδερφή της Venus, που επίσης είναι superstar του τένις. «Ήταν τρελό. Οι γονείς μου με έβαζαν στα εστιατόρια να παραγγέλνω πρώτη γιατί θα άλλαζα γνώμη την ώρα που θα έδινε παραγγελία η αδερφή μου. Ήταν πολύ δύσκολο να σταματήσω να μιμούμαι την Venus και να γίνω ο άνθρωπος που είμαι τώρα. Ακόμα κοπιάρω τη Venus με πολλούς τρόπους αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα πια».
Nicole Scherzinger

Η τραγουδίστρια των Pussycat Dolls που έχει πουλήσει πάνω από 50 εκατομμύρια δίσκους και ήταν ποθητή από όλο τον αντρικό πληθυσμό είχε παράλληλα και πολλά ψυχολογικά προβλήματα. Συγκεκριμένα, έπασχε από βουλιμία και το είχε παραδεχτεί σε συνέντευξή της. «Ήταν η εξάρτησή μου. Όταν κατέβαινα από τη σκηνή γυρνούσα στο σπίτι μου, ήμουν μόνη και έκανα διάφορα πράγματα. Για οκτώ χρόνια το έκανα κάθε μέρα. Κάθε φορά που ήμουν μόνη έκανα κάτι και στον εαυτό μου. Είχα αποκτήσει φουσκάλες και ουλές στα χέρια μου και προσπαθούσα να τις κρύψω. Μισούσα τον εαυτό μου. Είχα αηδιάσει με τον εαυτό μου και ένιωθα τόσο αμήχανα. Ένιωθα τόσο μόνη. Ήμουν σε group και ποτέ δεν είχα ξανανιώσει τόσο μόνη στη ζωή μου. Είναι τόσο ντροπιαστικό. Ποτέ δεν μίλησα γι’ αυτό».
Kate Winslet 

«Ακόμα και τώρα, δεν θεωρώ ότι είμαι ιδιαίτερα όμορφη ή σέξι. Σίγουρα όχι» είχε πει η Kate Winslet το 2009 σε συνέντευξή της αφού κέρδισε το πολυπόθητο Όσκαρ. Ο λόγος είναι ότι ηθοποιός όταν ήταν μικρή ήταν μία άχαρη έφηβη και δεχόταν άκομψα σχόλια από τις συμμαθήτριές της. Τη φώναζαν «κλαψιάρα» και της έλεγαν ότι κανείς δεν  τη βρίσκει ελκυστική.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου