Σαρλότ ΜακΚίνι: Η διάδοχος της Κέιτ Άπτον υπήρξε θύμα bullying

«Προσπαθώ να είμαι θετική, αλλά υπάρχουν στιγμές που νιώθω απίστευτα άσχημη και χοντρή» 
Η Σαρλότ ΜακΚίνι ήταν ένα κορίτσι που είχε δεχθεί bullying στο σχολείο γιατί είχε δυσλεξία και αυτό την έχει στιγματίσει, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της.



Όμως, τώρα που ενηλικιώθηκε οπλίστηκε με θάρρος, με πληθωρικές καμπύλες και οι «κακοί» συμμαθητές της τρίβουν τα μάτια τους. 




Η Σαρλότ ξεχειλίζει αισθησιασμό, αλλά όπως λέει έχει μεγάλη ανασφάλεια και νιώθει πολύ άσχημα για τον εαυτό της, ιδίως όταν εισπράττει αρνητικά σχόλια στα social media.

«Προσπαθώ να είμαι θετική, αλλά υπάρχουν στιγμές που νιώθω απίστευτα άσχημη και χοντρή» δηλώνει σε συνέντευξή της στο περιοδικό Galore, η οποία συνοδεύεται από φωτογράφηση τόπλες ή με αποκαλυπτικά μαγιό. Η Αμερικανίδα που θεωρείται διάδοχος της Κέιτ Απτον, ποζάρει τόπλες και σε στιλ Baywatch, δηλώνει μεταξύ άλλων ότι δεν θέλει να γίνει γνωστή μόνο για τα εξωτερικά της προσόντα, αλλά και για τον εσωτερικό της κόσμο.



«Δεν με ενδιαφέρει να είμαι απλώς το καυτό κορίτσι. Είμαι πραγματικά αστεία, μου αρέσει να γελάω, θα έλεγα ότι αυτό ακριβώς με χαρακτηρίζει» δηλώνει και καταλήγει: «Είμαι ένα αστείο κορίτσι...».









πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου