Τίτλοι τέλους μετά από 20 χρόνια καριέρα Gisele: Γυμνή στο εξώφυλλο της "Vogue"

“Είμαι ευγνώμων που στα 14 μου δόθηκε η ευκαιρία να ξεκινήσω αυτό το ταξίδι. Σήμερα, μετά από 20 χρόνια στη βιομηχανία, είναι προνόμιο να κάνω το τελευταίο μου fashion show από επιλογή”
Με μια ιδιαίτερα καυτή πόζα, στην οποίο ποζάρει εντελώς γυμνή, αποχαιρετάει τα 20 χρόνια μόντελινγκ η 34χρονη Βραζιλιάνα καλλονή Gisele, η οποία φιλοξενείται στο εξώφυλλο του περιοδικού μόδας “Vogue” της βραζιλιάνικης έκδοσης του Μαϊου.



Τα 20 χρόνια μάλιστα της καριέρας της συμπίπτουν με τα 40 χρόνια παρουσίας του περιοδικού στην πατρίδα της. Τη φωτογράφηση υπογράφουν οι Inez&Vinoodh και είναι από τις πιο εντυπωσιακές που έχει κάνει το μοντέλο μέχρι σήμερα.

Η Gisele περπάτησε στα catwalks για τελευταία φορά στην επίδειξη μόδας του Colcci, στην Εβδομάδα Μόδα του Σάο Πάολο, όπου την έπιασαν τα κλάματα από το θερμό χειροκρότημα του κοινού. Η ίδια μάλιστα είπε: “Είμαι ευγνώμων που στα 14 μου δόθηκε η ευκαιρία να ξεκινήσω αυτό το ταξίδι. Σήμερα, μετά από 20 χρόνια στη βιομηχανία, είναι προνόμιο να κάνω το τελευταίο μου fashion show από επιλογή και να συνεχίζω να δουλεύω σε άλλες πτυχές της μόδας”.



πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου