Η Naomi Campbell φωτογραφίζεται με την διάδοχό της Jourdan Dunn

«Ήμουν ημίγυμνη στα παρασκήνια και ξαφνικά μπαίνει μέσα με αγκαλιάζει και μου λέει: 'Γεια σου καλή μου, είναι μεγάλη μου χαρά που σε γνωρίζω και πρέπει να φάμε μαζί'», λέει η 24χρονη καλλονή για το ίνδαλμά της 
Η Naomi Campbell στα καλύτερά της... Η 44χρονη μαύρη γαζέλα φωτογραφήθηκε με την κατά 20 χρόνια μικρότερή της Jourdan Dunn για την ανοιξιάτικη /καλοκαιρινή κολεξιόν του οίκου Burberry. Πάντως δεν είναι λίγοι που εκείνοι που έχουν πει πως στο πρόσωπο της Dunn έχουν βρει τη διάδοχο της Campbell.



Με πολύχρωμα παλτά, φορέματα και τσάντες καρό, σήμα κατατεθέν του οίκου οι δύο καλλονές είναι οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας του 2015.

Στην ερώτηση δημοσιογράφου αν είχε άγψος που φωτογραφήθηκε με το ίνδαλμά της η Jourdan αποκάλυψε ότι η πρώτη συνάντηση που είχε πέρσι με την Naomi ήταν κάπως αντισυμβατική. Μιλώντας στη Vogue είπε χαρακτηριστικά: «Δεν είχα χρόνο να νιώσω άγχος ή νευρικότητα. Ήταν πέρσι στο κατάστημα της Kate Moss για τη σειρά Topshop όπου εγώ ήμουν ημίγυμνη στα παρασκήνια και ξαφνικά μπαίνει μέσα με αγκαλιάζει και μου λέει: 'Γεια σου καλή μου, είναι μεγάλη μου χαρά που σε γνωρίζω και πρέπει να φάμε μαζί'. Οπότε δεν είχα την πολυτέλεια να αγχωθώ από τη στιγμή που ήμουν μισόγυμνη και μπροστά σε όλους με αγκάλιασε».

Δείτε φωτογραφίες από τα παρασκήνια της φωτογράφησης

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου